مظلوم عبدی: ۳ هزار و ۲۸۶ نفر در منطقه مفقود الاثر هستند

به گفته‌ی فرماندهی کل نیروهای سوریه دمکراتیک ٣ هزار و ٢٨۶ نفر از ساکنان مناطق شمال و شرق سوریه توسط تبهکاران وابسته به رژیم ترکیه (داعش- النصره- القاعده- ارتش آزاد) و رژیم سوریه ربوده شده‌اند.

مظلوم عبدی فرماندهی کل نیروهای سوریه دمکراتیک اعلام کرد: در مناطق شمال-شرق سوریه ۳ هزار و ۲۸۶ نفر مفقودالاثر هستند. این افراد توسط نیروهای داعش، تبهکاران وابسته به ترکیه و رژیم سوریه ربوده شده‌اند. ما کمیته‌ای را مسئول پیگیری این پرونده و یافتن این افراد نموده‌ایم. نتایج جستجوهای این کمیته در زمانی کم اطلاع‌رسانی می‌شود.

مظلوم عبدی در حساب تویتری خود اعلام نموده است که: تلاش علیه ربودن افراد مسئولیتی قانونی و اخلاقی است که بر عهده همه ماست. ۳ هزار و ۲۸۶ نفر مفقود الاثر وجود دارند. این افراد از کوبانی، عفرین و جزیر ربوده شده‌اند. داعش ۵۴۴ نفر و گروههای ائتلاف وطنی سوریه [تبهکاران وابسته به رژیم اشغالگر ترک] ۲ هزار و ۳۶۸ نفر و گروههای امنیتی رژیم سوریه ۳۷۴ نفر را ربوده‌اند. ۸ نفر از نیز اهالی مناطق تحت کنترل ما مفقود شده‌اند.

ما کمیته‌ای را مسئول پیگیری و جستجوی این افراد نموده‌ایم تا سرنوشت افرادی که در مناطق تحت کنترل ما مفقود شده‌اند، معلوم شده و افراد سهیم در این جنایات مشخص شده و مجازات شوند. نتایج مقدماتی این پیگیری‌ها در آینده‌ای نزدیک برای افکار عمومی منتشر می‌شود.