ق.س.د: دهها تروریست داعشی در تندباد جزیر به هلاکت رسیدند

​​​​​​​ق.س.د از تداوم عملیات نیروهای خود و ضربات سهمگین علیه تبهکاران داعش در کارزار تندباد جزیر خبر داده است

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به از سرگیری کارزار جزیر علیه تبهکاران داعش از ضربات سهمگین مبارزان بر این گروه تبهکار و تداوم حملات هوایی نیروهای ائتلاف سخن به میان آورده است.

 

بنابر اطلاعیه‌ی ق.س.د دهها تروریست داعشی در حملات نیروهای ق.س.د در جبهه هجین کشته شده و تعداد زیادی هم زخمی شده‌اند. همچنین مقادیر فراوانی اسلحه و مهمات تبهکاران از سوی مبارزان ضبط شده  و دهها مین کارگزاری شده توسط یگان‌های ویژه نیروهای سوریه دمکراتیک شناسایی و خنثی شده‌اند. از سوی دیگر چندین تونل داعش هم شناسایی شده‌ و منهدم شده‌اند.

 

همزمان با عملیات نیروهای ق.س.د نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش هم به حملات هوایی علیه این گروه تروریستی ادامه داده‌اند. در این حملات یک مقر تبهکاران بمباران شده و دهها تروریست به هلاکت رسیده‌اند. به گفته ق.س.د درگیری شدید در منطقه همچنان ادامه دارد.

 

ق.س.د سپس بیلان درگیری‌های اخیر را با افکار عمومی در میان گذاشته و می‌گوید؛ دو تونل تبهکاران و سه مقر ساخت مین، ١۵ سنگر، ۴ انبار مهمات، ٢ مقر تروریست‌های بین‌المللی، یک مقر مدیریتی تبهکاران منهدم شده‌اند.

 

نیروهای ائتلاف در این مدت ٣٨ بار به مواضع داعش حمله کرده‌اند و مقادیر زیادی از مهمات تبهکاران به دست نیروهای ق.س.د افتاده است.