تصویر

دختران و پسران همگی علیه اشغالگری اسلحه به دست گرفته‌اند

شهروندی به نام بختیار مام حمید از انجام عملیات‌های مسلحانه و ایدئولوژیک همه جامعه علیه دولت اشغالگر ترکیه خبر داد و گفت: «دختران و پسران علیه اشغالگری ترکیه اسلحه به دست گرفته‌اند و برای آزادی مبارزه می‌کنند.»

اعتراضات علیه اشغالگری‌های دولت ترکیه بیش از پیش گسترش می‌یابد. خلق کورد در سرتاسر جهان به اشغالگری دولت اشغالگر ترکیه واکنش نشان می‌دهند. به ویژه خلق باشور کوردستان نسبت به اشغالگری و حملات دولت ترکیه واکنش نشان می‌دهند و از مقامات باشور کوردستان که در برابر اشغالگری دولت ترکیه سکوت می‌کنند خشمگین هستند.

«خلق کورد برای دفاع از خود در برابر اشغالگری عملیات مسلحانه و ایدئولوژیک انجام می‌دهند»

دولت اشغالگر ترکیه مدتهاست که در باشور کوردستان مشغول اشغالگری علیه خلق کورد است. در مقابل این اشغالگری، خلق کورد به مقاومت خود ادامه می‌دهند. بختیار مام حمید در گفتگو با خبرگزاری فرات درباره این موضوع گفت: «دولت ترکیه در صدد سرکوب و نابودی ذهنیت خلق کورد است؛ می‌خواهد خلق کورد را وادار کند که هویت و موجودیت خود را انکار کنند و در میان سایر خلق‌ها نادیده گرفته شوند و باور کنند که کوردستان اشغال نشده است. به این ترتیب می‌خواهد به آزادیخواهان و گریلاهای کوردستان نشان دهد که به اهدافشان نخواهند رسید. دولت ترکیه کوردی را می‌خواهد که فکر نمی‌کند و زبان و سرزمین خود را فراموش کرده است. اما همه جامعه در حال انجام عملیات‌های مسلحانه و ایدئولوژیک علیه دولت اشغالگر ترکیه هستند.»

«گریلا برای آزادی همه کوردها و کوردستان مبارزه می‌کنند»

بختیار مام حمید در ادامه سخنان خود گفت: «جنبش آزادی کوردستان به رهبری عبدالله اوجالان در مقابل سیاست‌های ظالمانه و نابودگرانه دولت اشغالگر ترکیه، روحیه و آرمان خلق کورد را در سرتاسر کوردستان و به ویژه در باکور کوردستان زنده کرده است. بنابراین، دولت اشغالگر ترکیه به شکل گسترده‌ با موجودیت خلق کورد مبارزه می‌کند. به همین دلیل همواره سیاست آزار و اذیت خلق کورد را دنبال می‌کند. در مقابل این، گریلاها برای آرمان همه خلق کورد و برای آزادی کوردها و کوردستان می‌جنگند و از تهاجمات دولت متجاوز ترکیه جلوگیری می‌کنند.»

مام حمید در پایان سخنان خود به خط خیانت پرداخت و ادامه داد: «متأسفانه پ‌دک با سیاست‌های منفعت‌طلبانه خود، گوش به فرمان و راهنمای اشغالگران شده و در راستای اشغال کوردستان با دولت اشغالگر ترکیه همکاری می‌کند.»