آسایش اقلیم کردستان پوستر زنان شهید را پاره کرد

​​​​​​​نیروهای آسایش قلادزه تصاویر سه زن انقلابی کردستان که در ٩ ژانویه ٢٠١٣ توسط عناصر رژیم ترک در پاریس به شهادت رسیده بودند را پاره کرد و به شهدای ملت کرد توهین کردند

به نقل از آژانس خبری روژنیوز نیروهای آسایش قلادزه ساعت ١۴ امروز به تجمع شهروندان در پارک عمومی این شهر حمله‌ور شدند. طبق برنامه قرار بود در این تجمع یاد‌ و خاطره سه زن انقلابی ساکینه جانسز، فیدان دوغان و لیلا شایلمز که نهم ژانویه ٢٠١٣ توسط عناصر رژیم ترک در شهر پاریس به شهادت رسیده بودند گرامی داشته شود.

 

نیروهای آسایش به شهروندان حمله‌ور شدند و دو نفر را بازداشت کردند. همچین تصاویر هر سه زن شهید را پاره کردند و به شهیدان توهین نموده‌اند.

 

اعلام شد که نیروهای آسایش به محمد حسن گزارشگر آژانس خبری روژنیوز حمله کردند و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. آسایش سپس تصاویر ضبط شده از هجوم وحشیانه عناصر خود به زنان را از دوربین محمد حسن حذف کرده‌اند.

 

شایان ذکر است که در دو ماه اخیر برخی عناصر معلوم‌الحال نزدیک به پ.د.ک در پوشش نیروهای آسایش تحت فرمان ی.ن.ک با هدف دامن زدن به آشوبگری در مناطق تحت نفوذ اتحادیه میهنی به فعالیت‌های میهن‌دوستان و هواداران جنبش آپویی حمله‌ور می‌شوند.

 

در اوایل هفته جاری عناصر خودسر آسایش سلیمانیه با حمله به جوانان میهن‌دوست که در حال توزیع کتاب‌های عبدالله اوجالان بودند یورش برده و آثار اوجالان را ضبط کرده بودند.