جوانان میهن‌دوست؛ توهم‌ ارتش ترکیه را نقش بر آب می‌کنیم

جوانان جنوب کردستان علیه دولت غاصب ترکیه به قندیل رفته و سپر انسانی تشکیل دادند. جوانان خواهان اتحاد خلق کرد در برابر فاشیست‌های ترک و نوکران آنان شدند

جوانان جنوب کردستان علیه دولت غاصب ترکیه به قندیل رفته و سپر انسانی تشکیل دادند. جوانان خواهان اتحاد خلق کرد در برابر فاشیست‌های ترک و نوکران آنان شدند

گروهی از جوانان میهن‌دوست روز جمعه طی کاروان‌هایی به قندیل رفته و ضمن تشکیل سپر انسانی بر تداوم ایستادگی مقابل اشغالگران و نوکران محلی آنان تأکید کردند. جوانان در گفت‌وگو با خبرگزاری فرات خاطرنشان که به فعالیت‌های خود علیه دولت ترکیه ادامه می‌دهند.

 

باران گرمیانی از جوانان اهل کرکوک گفت:"برای مقابله با اقدامات اشغالگرانه رژیم ترکیه در جنوب کردستان به قندیل آمده‌اند."باران تصریح کرد که دولت ترکیه سالهای مدیدی است که به اشغالگری در جنوب کردستان می‌پردازد.

 

این جوان کرکوکی افزود:"بعنوان جوانانی که خود را سپر انسانی کرده‌اند ما فعالیت‌های دوره‌ای را در این رابطه آغاز می‌كنیم. از تمامی جوانان جنوب کردستان هم می‌خواهیم که برای ممانعت از تکرار کشتار غیرنظامیان و ویرانی جنگ در کردستان به ما ملحق شوند و از خاک و شرف خود دفاع کنند."

 

از هیچ نیروی اشغالگری نمی‌ترسیم زیرا دارای ارتش مدافع خلق هستیم

حسین کرکوکی یکی دیگر از جوانان جنوب کردستان با یادآوری اینکه در سپر انسانی دفاع از خاک جنوب کردستان جای گرفته است گفت:"همچون جوانان جنوب کردستان تحت هیچ شرایطی در برابر تجاوزگری دولت اشغالگر ترکیه سکوت نخواهیم کرد و برای دفاع از سرزمین خود هر آنچه لازم باشد انجام می‌دهیم."

 

حسین کرکوکی می‌افزاید:"مسئله تنها حمله ارتش دولتی بیگانه به خاک جنوب کردستان نیست بلکه دولت‌های غاصبگر به شیوه‌های گوناگون سعی در اشغال کردستان دارند، به جوانان می‌گویم؛ از هیچ نیروی بیگانه‌ای هراس به دل راه ندهید، زیرا ما خود دارای ارتش مدافع خلقمان هستیم."

 

وی افزود:"تا زمانی که دارای ارتش خود باشیم خلقمان در امنیت بسر می‌برد. زیرا تنها نیرویی است که هدف خود را دفاع از خلق می‌داند. پ.ک.ک تنها نیرویی است که برای محافظت از دستاورهای کردها در هر چهار بخش کردستان کار می‌کند. می‌توان گفت که پ.ک.ک برای اتحاد تمام خلق‌های جهان می‌کوشد. لازم است ما جوانان به چنین نیرویی تأسی کنیم و از خاک کردستان دفاع نماییم."

 

آینده این سرزمین نباید زیر چکمه‌‌های استعمارگران باشد

هوشنگ یکی دیگر از جوانانی است که در میان همسالان خود به قندیل رفته و در سپر انسانی جای گرفته است. وی می‌گوید:"همچون یکی از فعالان عرصه هنر ما هم در این فعالیت میهن‌دوستانه شرکت کرده‌ایم. نه یک یا دو روز، در صورت لزوم تمام زندگی خود را صرف دفاع از میهن خواهیم کرد. از جوانان می‌خواهم که فارغ از منافع کوچک حزبی به میهن خود فکر کنید و در فعالیت‌های میهن‌دوستانه مشارکت نمایید."