حمله به استانداری هولیر؛ سه مهاجم کشته شدند!

سه مهاجم به مرکز استانداری هولیر در اقلیم کردستان حمله کردند. اعلام شد که هر سه مهاجم از سوی نیروهای امنیتی کشته شده‌اند

سه مهاجم به مرکز استانداری هولیر در اقلیم کردستان حمله کردند. اعلام شد که هر سه مهاجم از سوی نیروهای امنیتی کشته شده‌اند

 

ساعت ٧:۴۵بامداد امروز سه مهاجم مسلح به داخل ساختمان استانداری هولیر حمله کردند. به گفته استانداری مهاجمان حین ورود به ساختمان در ایست بازرسی یک مأمور پلیس را زخمی کرده‌ بودند.

 

طاهر عبدالله مشاور استاندار هولیر مدعی شد که مهاجمان به سوی نیروهای امنیتی تیراندازی کرده‌اند. به گفته وی مهاجمان پس از ورود به ساختمان به طبقه سوم رفته‌اند.

 

پس از آنکه نیروهای امنیتی فراوانی برای کنترل اوضاع به اطراف ساختمان منتقل شدند صدای شلیکهای فراوانی منطقه را فراگرفت. منابع محلی اعلام کردند که یک نفر بازداشت شده است. منابع وابسته به حکومت اقلیم پیش از این مدعی شده بودند که دو نفر مهاجم کشته شده‌‌اند. حوالی ساعت ١٢ هم خبر از کشته شدن مهاجم سوم اعلام شد.

 

هنوز از هویت مهاجمان، اسلحه‌های بکارگرفته و هدف آنان از حمله به استانداری خبری در دست نیست. هیچ گروهی مسئولیت حمله را به دوش نگرفته است.

 

منابع آگاهی از هولیر که به دلایل امنیتی نخواست نامی از وی برده شود این حمله را سناریویی مضحک برای انحراف افکار عمومی از بحران‌های جاری و اشغالگری رژیم ترکیه در جنوب کردستان می‌داند.