حمله خمپاره‌ای رژیم ترک به ساکنان آمیدی و سکوت پ.د.ک

​​​​​​​ارتش غاصب ترک عصر دیروز روستاهای نروه و رکان از توابع آمیدی را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داد و مستقیما شهروندان را هدف قرار داد

ارتش غاصب ترک عصر دیروز روستاهای نروه و رکان از توابع آمیدی را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داد و مستقیما شهروندان را هدف قرار داد

 

به نقل از خبرگزاری روژنیوز ساعت ١۶:٣٠ عصر دیروز ارتش ترک روستاهای نروه و رکان در حوالی آمیدی را بمدت یکساعت آماج حملات توپخانه‌ای قرار داد.

 

از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش غاصب ترک مناطق آو مارک و دره بالنده را در همین منطقه بمباران کردند. تداوم حملات رژیم ترک به این مناطق به نگرانی شهروندان دامن زده است. زیرا به گفته آنان ترکیه مستقیما محل زندگی روستائیان را هدف قرار می‌دهد. این در حالی است که پ.د.ک که حاکمیت منطقه را در دست دارد نسبت به تجاوزگری‌های ارتش ترک سکوت مطلق اتخاذ کرده است.

 

ساکنان منطقه پیشتر در گفتگو با خبرگزاری فرات گفته بودند که سکوت پ.د.ک در قبال حملات ترکیه نشانه همکاری این دو برای ویرانی منطقه و آواره‌کردن مردم است. آنان گفته بودند که سرزمین‌های آبا و اجدادی خود را به هیچ عنوان ترک نخواهند کرد و اجازه نمی‌دهند خاکشان به چنگ اشغالگران بیفتد.