خاموشی برق و جیره ‌بندی آب در کرماشان

بنابر گفته مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرماشان خاموشی برق در پنج روز هفته و از ساعت ١٢ تا ١٨ در این استان اعمال می‌شود

بنابر گفته مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرماشان خاموشی برق در پنج روز هفته و از ساعت ١٢ تا ١٨ در این استان اعمال می‌شود.

 

علیمراد مرادی‌مجد مدیر عامل شرکت توزیع برق کرماشان در گفتگو با برق نیوز خبر داد که برق استان در برخی مناطق از روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در بازه‌های زمانی دو ساعته از ١٢ تا ١٨ قطع خواهد شد.

 

به  گفته وی ٧۵٠ هزار مشترک برق در استان کرماشان وجود دارد.

 

خاموشی برق در روژهلات کردستان در حالی است که رژیم اشغالگر ایران از سرمایه‌گذاری در تولید انرژی‌های رایگان از جمله نور خورشید، جریان باد و ... در روژهلات کردستان ممانعت به عمل می‌آورد.

 

از سوی دیگر از کرماشان خبر رسید که آب آشامیدنی شهر هم با معضل روبرو شده است. بنا بر گفته علیرضا تخت شاهی مدیر عامل شرکت آب کرماشان به دلیل شکسیتی خط انتقال آب سد گاوشان از ساعت ١١ تا ١۶ امروز برخی از محله‌ای شهر کرماشان با قطع آب مواجه خواهند بود.

 

گفته می‌شود که با گرمتر شدن دمای هوا بحران تأمین برق و آب مورد نیاز شهروندان در روزهای آتی حادتر شده و احتمالا تظاهرات و گردهمایی اعتراضی را با خود بهمراه خواهد داشت.