ه.پ.گ؛ چهار ارتشی ترک در چَله به هلاکت رسیدند

ه.پ.گ در گزارشی به تداوم از تدوام نبرد با اشغالگران در شمال کردستان و هلاکت چهار نظامی ترکیه خبر داده است

ه.پ.گ در گزارشی به تداوم از تدوام نبرد با اشغالگران در شمال کردستان و هلاکت چهار نظامی ترکیه خبر داده است

 

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ طی گزارشی از درگیری نیروهای گریلا با نظامیان ترکیه در عرصه چَله سخن به میان آورده و می‌گوید؛ چهار نظامی ترکیه کشته شدند. ه.پ.گ مشخصات دو گریلای شهید در عرصه آمد را اعلام کرده است

 

ه.پ.گ از تحرکات نظامی و حملات راکتی ارتش ترکیه با هلی‌کوپترهای کبرا از دوم سپتامبر/ ١٣ شهریور در حوالی روستای هلهله در بخش حزرو از توابع آمَد خبر داده و می‌گوید که در سوم سپتامبر/ ١۴ شهریور پس از استقرار نظامیان با بکارگیری هلی‌کوپترهای سیکورسکی درگیری سنگینی مابین گریلاهای ما و نظامیان اشغالگر روی داده تعدادی از نظامیان دشمن کشته و زخمی شدند. دو گریلا در مقاومتی قهرمانانه به شهادت رسیده‌اند. یکی از گریلاها پس از مقاومتی حماسی پس از اتمام گلوله‌ با انفجار نارنجک خود را به شهادت رسانده است.

 

مشخصات دو گریلای جانباخته به این شرح است:

   نام: دنیز یوکسل

   کد سازمانی: هاکی شیار

   محل تولد: مردین

   زمان و مکان شهادت: ٣ سپتامبر ٢٠١٨/ آمَد


   نام: فردی تولتاک

   کد سازمانی: کندال پیر

   محل تولد: موش

   زمان و مکان شهادت: ٣ سپتامبر ٢٠١٨/ آمَد

 

چهار ارتشی در چَله از پای درآمدند

نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری در ٨ سپتامبر/ ١٧ شهریور رأس ساعت ١٠ مواضع ارتش ترکیه در بخش چله حومه جولمرگ را از چهار محور هدف حمله قرار دادند. در این حمله دو موضع دشمـن منهدم شد و کشتن چهار نظامی محرز گردیده است. رژیم ترکیه پس از این عملیات منطقه را آماج آتش توپخانه و حملات خمپاره‌ای قرار داد.