پانزده ارتشی ترک در جنوب و شمال کردستان به هلاکت رسیدند

در حملات سهمگین گریلایی علیه اشغالگران کردستان در شمال و جنوب میهن ١۵ غاصبگر از پای درآمدند

در حملات سهمگین گریلایی علیه اشغالگران کردستان در شمال و جنوب میهن ١۵ غاصبگر از پای درآمدند

 

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق در گزارشی از تداوم عملیات گریلا در عرصه‌‌های سیدکان –جنوب کردستان و جولمرگ- شمال کردستان خبر داده است. این گزارش خبرهای مربوط به عملیات گریلایی از ٢۴ تا ٢٨ مه/ ٣ تا ٧ خرداد را دربر می‌گیرند.

 

به گفته مرکز خبررسانی چهار ارتشی در شمذینان، ۶ ارتشی در جولمرگ و ۵ تن دیگر در سیدکان کشته شده‌اند. درگیری‌هایی با ارتش غاصب ترکیه در چله و بدلیس هم صورت گرفته که نتایج آنان محرز نشده است.

 

در گزارش آمده است:

"چهار ارتشی در شمذینان کشته شدند

نیروهای ما ساعت ١١ روز ٢٨ مه/ ٧ خرداد علیه پایگاه تسه بخش شمذینان از توابع جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند و چهار ارتشی ترکیه را کشتند.

ساعت ١٩:١٠ همان روز هم در عملیاتی دیگر علیه سربازان دشمن در تپه کوردینه حومه جولمرگ ضرباتی سهمیگن را بر دشمن وارد کردند. از تعداد كشته وزخمی‌های دشمن خبر موثقی در دست نیست.

 

۵ ارتشی در عبدالکوفی کشته شدند

ساعت ١٧:٢٠همان روز عملیاتی برضد سربازان ترکیه در تپه عبدالکوفی منطقه صورت گرفت. در این عملیات موفق گریلایی پنج ارتشی دشمن به هلاکت رسیدند.

 

عملیات نظامی علیه پست بازرسی ارتش در بدلیس

ساعت ١٠:٢٠ روز ٢٨ مه / ٧ خرداد نیروهای ما علیه پست بازرسی دشمن در مسیر جاده تاتوان – خیزان عملیاتی را به انجام رساندند. از تعداد کشته و زخمی‌های دشمن خبری در دست نیست. نیروهای دشمن مجبور به ترک منطقه شدند.

 

۶ ارتشی در جولمرگ به هلاکت رسیدند

ساعت ١٨ روز ٢۵ مه/ ۴ خرداد نیروهای ما علیه یگان مخفی ارتش ترکیه در دره کونتراس جولمرگ عملیاتی صورت دادند. در این ضربه گریلایی شش ارتشی ترکیه کشته شدند و سه تن دیگر زخمی گریدند.

 

عملیات در چَله

نیروهای ما روز ٢۴ مه/ ٣ خرداد در ساعت ٠٠:١٠ و ٢۶ مه/۵ خرداد در ساعت ١٩ به مواضع دشمن در تپه شوندره واقع در بخش چَله از توابع جولمرگ حمله کردند. تعداد دقیق کشته وزخمی‌های دشمن محرز نیست."