تصویر

برگزاری راهپیمایی در کوبانی بمنظور محکومیت حملات دولت ترکیه

صدها تن از ساکنان شهرک چلبیه در محکومیت حملات دولت اشغالگر ترکیه راهپیمایی کردند.

کنگره استار و نیروهای دفاع غیرنظامی (ه‌پ‌ج) به منظور محکومیت حملات دولت اشغالگر ترکیه در شهرک چلبیه از توابع کوبانی راهپیمایی برگزار کردند.

صدها تن از ساکنان در مقابل مجلس خلق چلبیه تجمع کردند.

در راهپیمایی تصاویری از کودکان شهید و مجروح در این حملات، تصاویر رهبر آپو، پرچم‌های کنگره استار و نیروهای دفاع غیرنظامی، بنرهایی با مضامین «حمله دولت ترکیه را محکوم می‌کنیم» و «تا زمانی که انزوا باشد، مبارزه ما ادامه خواهد داشت» حمل شد.

در این راهپیمایی مردم شعارهای «نه به حملات دولت اشغالگر ترکیه»، «زنده باد مقاومت گریلا» و «زنده باد رهبر آپو» سر دادند.

راهپیمایی تا جلوی مرکز کنگره استار در شهرک چلبیه ادامه یافت و در آنجا به منظور ادای احترام به یاد شهدا یک دقیقه سکوت برقرار شد.

زلال علی مدیر کنگره استار شهرک چلبیه پس از ادای احترام، حملات دولت اشغالگر ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه را محکوم کرد.

زلال با بیان اینکه دولت ترکیه هرگز نمی‌تواند با این حملات اراده مردم را بشکند، گفت: «ما به تمام دنیا می‌گوییم که مبارزه ما همیشه ادامه خواهد داشت، ما هرگز از حملات دولت ترکیه نمی‌ترسیم. برعکس با این حملات قوی‌تر می‌شویم، ما با این قدرت و با مبارزه خود از حملات جلوگیری خواهیم کرد.»

«صلح بدون رهبری وجود ندارد»

زلال راه حل این مشکلات را در امرالی دانست و گفت: «بدون رهبر آپو هیچ راه‌حلی را نمی‌پذیریم. ما به عنوان مردم کورد در سراسر جهان مبارزه خواهیم کرد، مقاومت اراده و مبارزه ما خواهد بود. ما صلح بدون رهبری را نمی‌پذیریم. برای همه مردمی که خواهان صلح هستند، صلح با رهبری است، صلح بدون رهبری وجود ندارد.

مردم کورد در هر کجا که باشند، آن مناطق مورد هدف دولت ترکیه است. بدون توجه به کودکان و افراد مسن، همه را هدف قرار می‌دهد. علیرغم همه حملات دولت اشغالگر ترکیه، ما همیشه در میدان‌ها خواهیم بود و تا رسیدن به آزادی‌مان در قیام خواهیم بود، آزادی ما در گرو آزادی رهبر آپو است. موضع ما برای جهان این است که مردم روژاوا، ما همیشه تا رسیدن به آزادی رهبرمان در حال قیام خواهیم کرد.»

این راهپیمایی با شعار «مقاومت زندگی است» به پایان رسید.