پیکر ۳ شهید در منبج تشییع شد

پیکر مبارزان شورای نظامی منبج جمعه سرخان، عبدالروف الحمادی و حسن الابراهیم که در حین انجام وظیفه به شهادت رسیده بودند با برگزاری مراسمی تشییع شدند.

مراسم تشییع پیکر شهید

مبارزان شورای نظامی منبج جمعه سرخان، عبدالروف الحمادی و حسن الابراهیم در حین انجام وظیفه برای حفاظت از سرزمین و خلق خود به شهادت رسیدند.

صدها تن از اهالی کانتون منبج طی مراسمی پیکر این سه شهید را در آرامستان شهدای منبج تشییع کردند.

در این مراسم محمود بکار یکی از اعضای شورای نظامی منبج درباره فداکاری شهدا گفت: «فداکاری شهدا بیهوده نخواهد بود و هزاران نفر راه شهدا را دنبال کرده و آماده هستند بهای دستیابی به اهداف آنان هر اندازه که گران باشد را بپردازند.»

سیهام حمو رئیس مشترک شورای دموکراتیک خلق‌های کانتون منبج نیز با وعده پیروی از خط شهدا گفت: «این مبارزان جان‌های گرامی خود را برای امنیت منبج و پاسداری از دستاوردهای انقلاب فدا کردند. ما قول می‌دهیم که پیرو خط شهدا باشیم و با اتحاد و همبستگی خود از خاک خود و امنیت آن محافظت خواهیم کرد.»

خلیل قهرمان فرمانده شورای نظامی منبج هم به نمایندگی از این شورا به برنامه‌های دولت اشغالگر ترکیه در منطقه اشاره کرد و گفت: «دولت متخاصم ترکیه و شرکای آن می‌خواهند پروژه اشغال سرزمین ما را اجرا کنند و بخش دیگری از خاک سوریه را اشغال کنند. اما به کسانی که سعی در تعرض به خاک ما دارند می‌گوییم شورای نظامی منبج حافظ شهر ما است، ما نمی گذاریم که اشغالگران امنیت شهر ما را به خطر بیندازند.»

پس از پایان سخنان، علا العلی عضو مجلس خانواده‌های شهدا، گواهی شهادت شهدا را قرائت و به خانواده‌های آنان تحویل داد.

در انتها مبارزان پیکر رفقای خود را حمل کرده و با شعارهایی مبنی بر وفاداری به شهدا، آنها را به خاک سپاردند.