پیکر شهدا در قامشلو و حسکه به خاک سپرده شدند

پیکر مبارزان نیروهای ق‌س‌د سید قامشلو و عبدالکریم الداوود در شهر قامشلو و شهر حسکه به خاک سپرده شدند.

پیکر مبارز نیروهای سوریه دموکراتیک (ق‌س‌د) سید قامشلو (علی جاسم العواد) در آرامگاه شهید دلیل ساروخان در شهر قامشلو به خاک سپرده شد.

فاطمه القاسم، یکی از اعضای شورای خانواده‌های شهدا، ضمن تسلیت به خانواده‌ی شهید، گفت: «ما با احترام و قدردانی در برابر یاد قهرمانان شهید خود در این مکان مقدس سر تعظیم فرود می‌آوریم. امروز شهید قهرمان ما علی القاسم نیز به این کاروان مقدس شهدا پیوست. به تمام خانواده‌های شهدای‌مان تسلیت عرض می‌نماییم.»

نظیر صوفی یکی از فرماندهان شورای نظامی قامشلو گفت: «مردم ما مقاومت و اتحاد خود را در برابر تهدیدات و حملات دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش علیه منطقه به ویژه دیرالزور نشان دادند.» صوفی تصریح کرد که با فلسفه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان به پیروی از شهدا ادامه خواهند داد.

حسکه

پیکر مبارز نیروهای ق‌س‌د شهید عبدالکریم الداود (هوگر) در آرامگاه شهدای شداده به خاک سپرده شد.

صدها تن از ساکنان شداده در مراسمی که در آرامگاه شهدای شداده برگزار شد، پیکر هوگیر (عبدالکریم الداود)، مبارز نیروهای ق‌س‌د را به خاک سپردند.

مَلیسا محمد الخلیل، یکی از اعضای شورای خانواده‌های شهدای شداده، گفت: «شهدا جان خود را برای ساختن یک جامعه دموکراتیک فدا می‌کنند.»

محمد الفرج، سخنگوی شورای نظامی شداده اظهار داشت که شهید عبدالکریم ضمن انجام وظیفه مقدس خود برای حفاظت از مردم و سرزمین خود به کاروان شهدا پیوست.

الفرج قول داد که برای تحقق آرزوهای شهدا تلاش خواهند کرد.