خانواده‌ی اوجالان به منظور دیدار با اوجالان به دادستانی عمومی مراجه کردند

​​​​​​​خانواده‌ی عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد و ۳ زندانی دیگر تبعیدگاه امرالی، با منظور رفتن به امرالی و دیدار با اوجالان و سه زندانی دیگر، به دادستانی عمومی ترکیه در بورسا مراجعه کردند

محمد اوجالان برادر عبدالله اوجالان، فاطمه اوجالان خواهر وی و وکیل مظلوم دینچ وکیل خانواده ی اوجالان به منظور دیدار با اوجالان توسط وکلایشان به دادستانی عمومی ترکیه در بورسا مراجعه کردند.

 

همچنین خانواده ی زندانیان دیگر امرالی، حامیلی یلدرم، عمر خیری کونار و ویصل آکتاش از راه وکلای خود خواستار دیدار با زندانیان خود شدند.

 

آخرین دیدار میان محمد اوجالان و عبدالله اوجالان در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۶/ ٢۶ شهریور ١٣٩۵ بوده است. از آن زمان تاکنون دولت ترکیه به هیچ کدام از اعضای خانواده ی اوجالان اجازه ی دیدار با او را در تبعیدگاه امرالی نداده است.

 

این در حالیست که دولت ترکیه از ۵ آوریل ۲۰۱۵/ ١۶ فروردین ١٣٩۴ تا کنون به هیچ کدام از اعضای هیئت امرالی اجازه ی دیدار با اوجالان را ندادهه است.

 

همچنین وکلای اوجالان از ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۱/ ۵ مرداد ١٣٩٠ تا کنون با بهانه های مختلف دولت ترکیه، موفق به دیدار با اوجالان نشده اند.وکلای اوجالان تاکنون ۷۶٨ بار درخواست دیدار با اوجالان را به صورت رسمی مطرح کرده اند که کلیه ی درخواستهای آنها توسط دولت ترکیه رد شده است.