ارزیابی زوایای جنگ روانی سه‌جانبه علیه جنبش آپویی در کلاب‌هاوس

 در چهارچوب جنگ همه‌جانبه دشمنان خلقمان به‌ویژه علیه جنبش آزادی‌خواهی آپویی، اتاق پژاک در پلتفورم کلاب هاوس این موضوع را بررسی خواهد کرد.

جنگ روانی همچون رویکردی ویژه، هم‌زمان با جنگ میدانی همیشه علیه جنبش آزادیخواهی خلق کورد به‌کار گرفته شده ‌است. به موازات پیشرفت سطح مبارزات و سازماندهی جامعه‌ی کوردستان به‌ویژه روژهلات کوردستان و پیوستن خلق به این جنبش، دشمنان نیز با هر راه و روشی می‌خواهند با توسل به سیاه‌نمایی، فریب‌ و ادعاهای موهوم افراد جامعه را به انحراف سوق دهند.

اتاق پژاک در کلاب هاوس برای تشریح مرحله جدید جنگ ویژه دشمنان مبارزات آزادیخواهانه کوردستان، روز جمعه تاریخ ۱۵/۴/۲۰۲۲ با شرکت اهون چیاکو عضو مجلس پژاک، آریز اندریاری روزنامه‌نگار و رزگار روشنی عضو کمیته پژاک در اروپا برگزار می‌کند.

در اطلاعیه اتاق پژاک پرس در کلاب هاوس به این مسئله اشاره شده ‌است که در رابطه با موضوع جنگ ویژه علیه جنبش آپویی و حملات سه‌جانبه گفتگو می‌شود. مدیران این گفت‌وگو در اطلاعیه‌ای که نسخه‌ای از آن برای خبرگزاری فرات ارسال شده ‌است، از هموطنان کورد و گروه‌های دیگر درخواست می‌نمایند تا با شرکت در این برنامه نظرات را غنی‌تر کنند.

زمان: روز جمعه ١۵ آوریل ٢٠٢٢/ ٢۶ فروردین ١۴٠١

ساعت ٢٢:٣٠ روژهلات کوردستان

ساعت ٢١ باشور کوردستان

ساعت ٢٠ به وقت اروپای مرکزی

 لینک کلاب هاوس پژاک :