ه‌پ‌گ: ۵ اشغالگر مجازات شدند، ۱ بیل‌مکانیکی منهدم شد

در عملیات‌های انجام شده در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ، ۵ نظامی اشغالگر ترکیه مجازات و یک بیل‌مکانیکی منهدم شد.

بیانیه ه‌پ‌گ

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) جزئیات زیر را در مورد عملیات‌های گریلا و حملات اشغالگری به اشتراک گذاشت:

«منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛

روز ۸ اکتبر در ساعت ۱۰:۰۰، اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

روز ۸ اکتبر در ساعت ۱۲:۲۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه بهار با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجازات شد.

در روز ۸ اکتبر ساعت ۱۴:۱۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه بهار با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجازات شد.

روز ۸ اکتبر ساعت ۱۶:۴۰ بیل‌مکانیکی که قصد ساخت جاده نظامی برای اهداف اشغالگری در منطقه مقاومت تپه بهار را داشت با سلاح‌های سنگین هدف و اصابت قرار گرفت. در نتیجه این عملیات ۱ دستگاه بیل‌مکانیکی منهدم شد.

روز ۹ اکتبر در ساعت ۱۷:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه بهار با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. در این عملیات ۲ اشغالگر مجازات شدند.

در روز ۹ اکتبر ساعت ۱۵:۰۵ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با یک تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. در این عملیات نیروهای یژا استار ما ۱ اشغالگر مجازات شد.

منطقه خاکورک؛

روز ۹ اکتبر در ساعت ۰۷:۳۰، اشغالگران در تپه شهید هیمن با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

روز ۸ اکتبر، تونل‌های ما در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۱ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

روز ۹ اکتبر تونل‌های ما در منطقه مقاومت تپه جودی واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۵ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

روز ۸ و ۹ اکتبر، مناطق مقاومت بَربزینه، سنینه و شهید شریف در خاکورک ۳ بار؛ مناطق سیانه و دشتا کافیا در گاره ۳ بار؛ منطقه مقاومت سَره متینا در متینا ۲ بار؛ مناطق مقاومت تپه بهار، تپه جودی و تپه آمدیه واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۶ بار؛ منطقه بِپالان در قندیل ۱ بار؛ در مجموع ۱۵ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

روزهای ۸ و ۹ اکتبر، مناطق مقاومت تپه شکیف و شهید شریف در خاکورک ۳ بار؛ منطقه مقاومت سَره متینا واقع در متینا ۳ بار؛ منطقه مقاومت تپه بهار در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۶ بار؛ در مجموع ۱۲ بار توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.»