تندباد جزیر: طی ٢۴ ساعت ٢٩ تبهکار داعش از پای درآمدند

​​​​​​​مرکز خبررسانی ق.س.د بیلان درگیری‌‌های شبانه روز گذشته را در آخرین مرحله کارزار تندباد جزیر که با عنوان "پایان دادن به ترور" نامگذاری شده است منتشر کرده و می‌گوید که سه خودرو بمب‌گذاری شده تبهکاران را منهدم کرده‌اند

مرکز خبررسانی ق.س.د بیلان درگیری‌‌های شبانه روز گذشته را در آخرین مرحله کارزار تندباد جزیر که با عنوان "پایان دادن به ترور" نامگذاری شده است منتشر کرده و می‌گوید که سه خودرو بمب‌گذاری شده تبهکاران را منهدم کرده‌اند

 

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک با صدور اطلاعیه بیلان درگیری‌های شبانه روز گذشته را منتشر کرد. در این گزارش از به هلاکت رسیدن ٢٩ عنصر داعش سخن به میان آمده است.

 

در گزارش آمده است:

"جبهه باخوز

مبارزانمان با حمایت هواپیماهای جنگنده نیروهای ائتلاف ضد داعش به حملات تبهکاران در روستای سفاقنه پاسخ دادند. تبهکاران داعش در حملات خود از خودروهای بمب‌گذاری شده، خودروهای حامل دوشکا و توپخانه استفاده کردند، در درگیری‌ نیروهایمان با عناصر داعش تعداد زیادی از آنان کشته شدند.

 

نیروهای ما پس از درگیری سنگین با تروریست‌ها یک کیلومتر پیشروی کردند و ٩ موضع تبهکاران را به کنترل خود درآوردند. فعالیت پاکسازی مناطق مذكور آغاز شده است.

 

جبهه هجین

نیروهای ما در این جبهه ضمن انهدام یک خودرو بمب‌گذاری شده دواعش موفق به پیشروی در مناطق تحت اشغال داعش شدند و ٧٠٠ متر دیگر را از کنترل تبهکاران خارج کردند.

 

مبارزانمان پس از درگیری طاقت‌فرسا ٨ موضع تبهکاران را به کنترل خویش درآوردند. در نتیجه فعالیت پاکسازی منطقه مقادیر فراوانی اسلحه و مهمات تبهکاران از سوی نیروهای ما کشف و ضبط شد.

 

بیلان درگیری‌‌های ٢۴ ساعت گذشته به این شرح است:

تلفات تروریست‌های داعش (کشته‌ها)؛ ٢٩ تن

تعداد حملات هوایی نیروهای ائتلاف ضد داعش؛ ١٢ بار

مواضع کنترل شده تروریست‌ها؛ ١٧ نقطه

زیان‌های تحمیل شده بر تبهکاران؛ انهدام سه خودرو و ٣ موتورسیکلت بمب‌گذاری شده. انهدام یک انبار اسلحه بمب‌گذاری شده، ضبط مقادیر فراوان مهمات و اسلحه و همچنین دستگاه ارتباطی از نوع هیترا."