شش سرباز و تبهکار در عفرین از پای درآمدند

مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کرد که در عملیات مبارزان آنان علیه اشغالگران دو سرباز ترک و چهار تبهکار وابسته به اردوغان کشته شده‌اند

   برپایه‌ی اطلاعیه‌ مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین عملیات مبارزان علیه سربازان ارتش اشغالگر ترک و تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در عفرین اشغالی همچنان ادامه دارد.

   در اطلاعیه آمده است که روز ٣٠ سپتامبر/ ٨ مهرماه تک‌تیراندازان مبارز یک تبهکار ارتش ترکیه را در روستای کفر خاشر از توابع اعزاز کشته‌اند.

   روز یکم اکتبر/ ٩ مهرماه هم در عملیات مبارزان علیه دو پایگاه ارتش متجاوز ترک در روستای باسیل منطقه شراوا دو سرباز ترکیه کشته و سه سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

   در همین روز نیروهای رهایی‌بخش عفرین در عملیاتی موفقیت‌آمیز سه تبهکار وابسته به رژیم ترک را در نزدیکی روستای انبه در منطقه شراوا از پای دراورده‌اند.

   همچنین در این روز یک پایگاه سربازان ارتش ترک در مرکز عفرین هدف قرار گرفته است که اطلاع دقیقی از تعداد کشته و زخمی‌‌های دشمن در دسترس نیست.

   در پایان اطلاعیه آمده است که ارتش اشغالگر ترک و تبهکاران آن از ٢٩ سپتامبر تا ١ اکتبر به حملات توپخانه‌ای به روستاهای بخش شراوا و شیا ادامه می‌دهند و این حملات خسارتهای مادی فراوانی را به خانه‌‌ها و مزارع ساکنان منطقه وارد کرده است.