طی درگیری‌های ٢۴ ساعته ٣۶ اشغالگر در خون خود غلطیدند

طبق اطلاعیه‌ای که عصر دیروز مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیك منتشر کرد در جریان آخرین درگیری‌ها ٣۶ تن از نیروهای اشغالگر ترکیه کشته شدند

هواپیماهای جنگی ترکیه در حال بمباران مناطق جندرس و شرا در کانتون عفرین هستند. طبق اطلاعیه‌ای که عصر دیروز مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیك منتشر کرد در جریان آخرین درگیری‌ها ٣۶ تن از نیروهای اشغالگر ترکیه کشته شدند.

 

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیك عصر جمعه نتایج درگیری‌های بیست و چهار ساعته در عفرین را اعلام کرد.

 

طبق این اطلاعیه روز پنجشنبه در حوالی روستای دِرسَوا واقع در بخش شَرا در پی انهدام یک خودروی جنگی توسط مبازران، کلیه سرنشینان آن کشته شدند. در آن روز روستاهای شرا توسط جنگندەهای ترکیه بمباران شده بودند.

 

یکی از کشته شدگان در روستای دِرسَوا، "حسن الاحمد" از سرکردگان گروه سلطان مراد بود که با نام "بابو علی" شناخته می‌شود.

 

در بخش مابت نیز نظامیان ترکیه تحت پوشش حملات هوایی سعی در پیشروی دارند و درگیری‌های شدیدی روی داده است.

 

از سویی در راجو یک مقر استقرار نظامیان ترکیه هدف شلیک قرار گرفت و کاملا ویران شد. تعداد نامعلومی از نیروهای اشغالگر در این حمله از پای درآمدند.

 

روستاهای راجو هدف حملات هوایی و توپخانەای سنگین قرار گرفتەاند.

 

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیك همچنین به هجوم هوایی ترکیه به کاروان غیرنظامیان مدافع عفرین اشاره کرده و می‌گوید شماری شهید و زخمی شدند.

 

این اطلاعیه همچنین صحت گلوله باران یک روستانشین عفرین توسط نیروهای اشغالگر ترکیه که در فضای مجازی منتشر شده بود را تأئید کرده و آنرا وحشیانه خوانده است. او زمانی هدف شلیک قرار گرفت که خواستار پس گرفتن تراکتور خود شد.

 

ق.س.د می‌گوید ارتش ترکیه در روزهای اخیر به حملات توپخانەای به مرکز شهر عفرین نیز ادامه داده و هدف آن ایجاد رعب و وحشت و خروج مردم از عفرین است.

 

این اطلاعیه از سویی خبرهای منتشر شده توسط منابع بومی از مرگ هشت نظامی ترکیه در بخش شیه را تأئید کرده است.

 

در مجموع درگیری‌های بیست و چهار ساعته از روز پنجشنبه تا جمعه مجموعا ٣٢ تن از اعضای گروههای تروریستی و چهار نظامی ارتش ترکیه در عفرین کشته شدەاند.