ق.س.د: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ تبهکار داعش کشته شدند

​​​​​​​ق.س.د که در حال انجام مرحله‌ی دوم عملیات تندباد جزیر می‌باشد اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ تبهکار داعش در مرزهای دیرالزور کشته شده‌اند

ق.س.د که در حال انجام مرحله‌ی دوم عملیات تندباد جزیر می‌باشد اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ تبهکار داعش در مرزهای دیرالزور کشته شده‌اند

 

مرکز اطلاع رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک آمار جنگ در ۲۴ ساعت گذشته عملیات طوفان جزیر را اعلام کرد که این عملیات در چهارچوب "نبرد پایان دادن به ترور" بر ضد تبهکاران داعش در شرق رود فرات انجام می‌گیرد.

متن بیانیه:

در جبهه‌ی باخوزه‌، بحره و هجین صبح امروز درگیریهای سختی میان نیروهای ما و تبهکاران داع روی داد. سازمان تروریستی داعش با استفاده از گرد و خاک و باد با تعداد کثیری از تبهکارانش در همه‌ی جبهه‌ها به مقرهای نیروهای حمله کردند، اما مبارزین ما پاسخ حملات آنها در همه‌ی جبهه‌ها را داده و در نهایت دهها تبهکار کشته شدند و تعدادی هم زخمی شده و مابقی آنها پا به فرار گذاشتند.

 

از طرفی دیگر ۲ خودرو بمب گذاری شده که قصد داشتند آنها را میان مبارزان منفجر کنند قبل از آنکه به اهدافشان برسند منفجر شدند. همچنین نیروهای ائتلاف، مقرهای تروریستها را هدف حملات موشکی قرار داده و ۳ مقر آنها را نابود کردند.

 

آمار درگیریها

-۳۴ تروریست کشته شدند

-۳ خودرو بمبگذاری شده و ۳ مقر تروریستها منهدم شدند.

-هواپیماهای ائتلاف ٨ نقطه را بمباران کردند.