مبارزان ق.س.د: وجود اشغالگران بر خاکمان را قبول نخواهیم کرد

مبارزان ق.س.د که در جبهه عین‌عیسی در برابر حملات ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش ایستادگی می‌کنند اظهار کردند:"در مقابل اشغالگران از حق دفاع مشروع خود کوتاه نمی‌آییم."

دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش حملات خود را به شمال و شرق سوریه ادامه می‌دهند. مبارزان ق.س.د علیه حملات متوالی اشغالگران به مناطق عین عیسی در چارچوب دفاع روا  مقاومت می‌کنند. مبارزان ق.س.د خاطرنشان کردند تا آخرین لحظه از خاک خود محافظت می‌کنند.

نیمیر رقا یکی از مبارزان ق.س.د نیروی رقاست چنین گفت: "ما در چارچوب استراتژی مشخص شده و دفاع روا مبارزه می‌کنیم. آنها به روستای پیر عیسی حمله کردند، ما نیز به حملات آنها پاسخ دادیم و روستا را از وجودشان پاکسازی کردیم. ما از خاک خود محافظت کرده و در این مورد هیچ گونه تعویضی قائل نخواهیم شد."

مبارز دیگری به نام باهوز کوبانی با اشاره به مقاومت متحد خلق‌های کورد، عرب و سریانی علیه دولت ترک اشغالگر مقاومت کرده و گفت:"تا زمانی حملات دولت ترک و تبهکاران او ادامه داشته باشد مقاومت ما نیز ادامه خواهد داشت. ما آنها را از خاک خود بیرون می‌رانیم. آشکار است که حملات آنها برای نابودی خلق کورد است. هدف قتل‌عام است. نیروی بسیار توانمندی در این منطقه داریم. ما هر حمله آنان را حتی حملات هواپیماهای جنگنده‌ی آنان را در هم می‌شکنیم. آنها هر اندازه که حمله می‌کنند ضربات سهمگین‌تری از سوی ما متحمل می‌شوند. تا بیرون انداختن اشغالگران از خاکمان به مقاومت ادامه می‌دهیم.

دلهات یکی دیگر از مبارزان خاطرنشان می‌کند که آنان حمله اشغالگران به خاکشان را نمی‌پذیرند و افزود:"دولت ترک و مزدورانش برای اشغال روستاها و کنترل راه بین‌المللی حمله می‌کنند. ما نیز جواب حملات آنها را می‌دهیم. ما روستا را  وجود آنها پاک کردیم. ما نخواهیم گذاشت خاکمان را اشغال کنند."