نتایج مقاومت ۴۸ ساعت اخیر نیروهای سوریه دمکراتیک

مرکز اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای نیروهای سوریه دمکراتیک با انتشار بیانیه‌ای نتایج مقاومت ۴۸ ساعت اخیر مقاومت شرف را اعلام نمود.

متن بیانیه نیروهای سوریه دمکراتیک به شرح زیر است:

ارتش اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن حملات خود را با سلاحهای سنگین و هواپیماهای بدون سرنشین ادامه می‌دهند. در این حملات مناطق غیرنظامی هدف قرار گرفته و زیانهای مادی و معنوی به شهروندان غیر نظامی وارد آمده است.

سریکانی: گروههای تبهکار با سلاحهای سنگین، تانک و توپخانه به روستاهای تل حرمیل، ام الشاب، تل محمد و الربیعات در محور سریکانی و تل تمر حمله کرده و تلاش نمودند که در این مناطق پیشروی نمایند. در نتیجه این حملات ۳ غیر نظامی مجروح شده‌اند.

عین عیسی: گروههای تبهکار وابسته به ارتش اشغالگر با سلاحهای سنگین، تانک و توپخانه و خمپاره به روستاهای گابار، کفیفا و غربت فارس حمله کرده‌اند. ارتش اشغالگر با این حملات تلاش نمود تا مناطق بیشتری را تحت کنترل خود بگیرد، اما این حملات باعث وارد آمدن زیان فراوان به اموال و املاک غیرنظامیان منطقه شده است. همچنین ارتش اشغالگر ترک در منطقه عین عیسی با هواپیماهای بدون سرنشین سنگرها و استحکامات نیروهای ما و غیرنظامیان را بمباران می‌نماید.

در مجموع در نتیجه این بمباران و آتشباری نیروهای اشغالگر ترک، یکی از رفقای ما مجروح شده است.