هدیه یوسف: مبارزات مشترک مبارزان و مردم ذهنیت غارتگران را نابود خواهد کرد

هدیه یوسف رییس مشترک مجلس موسسان فدرال دمکراتیک شمال سوریه طی سخنانی به بررسی حملات رژیم ترکیه با همکاری گروههای تبهکار وابسته به آن پرداخت و گفت، مردم عفرین به مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.گ ایمان دارند و با مبارزات مشترک مبارزان و مردم این کانتون ذهنیت غارتگر اش

هدیه یوسف رییس مشترک مجلس موسسان فدرال دمکراتیک شمال سوریه طی سخنانی به بررسی حملات رژیم ترکیه با همکاری گروههای تبهکار وابسته به آن پرداخت و گفت، مردم عفرین به مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.گ ایمان دارند و با مبارزات مشترک مبارزان و مردم این کانتون ذهنیت غارتگر اشغالگران این منطقه نابود خواهد شد.

 

هدیه یوسف رییس مشترک مجلس موسسان فدرال دمکراتیک شمال سوریه در راستای سخنان خود گفت، مبارزان یگانهای مدافع خلق، یگانهای مدافع زنان و مردم عفرین علیه حملات رژیم ترکیه و تبهکاران وابسته به آن در حال مقاومتی بزرگ هستند و تا زمانیکه عفرین آزاد نشده و به حالت گذشته باز نگردد این مقاومت ادامه خواهد داشت. کانتون عفرین قبل از آنکه به اشغال رژیم ترکیه و تبهکاران وابسته به آن درآید شمار زیادی از شهروندان آواره را در خود جای داده بود اما پس از آغاز حملات اشغالگرانه به این کانتون، دشمنان ملت کرد زندگی و خانه و سرزمین ساکنان این منطقه  را غارت کرده و آنان را از شهر و دیار خود آواره کردند.

 

هدیه یوسف در ادامه سخنان خود افزود، مبارزات خلق کُرد در جای جای جهان به شیوه‌های مختلف همچنان ادامه دارد. ملت کُرد صاحب نیرو و نمایی آزاد است. آنان به مقاومت مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ برای آزادی عفرین ایمان دارند.

 

رییس مشترک مجلس موسسان فدرال دمکراتیک شمال سوریه در پایان با اشاره به سکوت سازمانهای بین المللی و مدافع حقوق بشری  و قدرتهای جهانی در رابطه با حملات رژیم ترکیه به عفرین گفت، در عفرین مقاومت ادامه دارد و کردها هرگز تسلیم نخواهند شد. مقاومت کردها در عفرین در نهایت به پیروزی ختم خوهد شد.