ی.پ.گ: ارتش ترکیه در حال به هم زدن امنیت منطقه است

​​​​​​​ی.پ.گ در مورد حملات ارتش ترکیه به روستاهای اطراف کوبانی گفت: ارتش ترکیه در تلاش است تا آرامش و امنیت منطقه را بر هم بزند

مرکز اطلاع رسانی یگانهای مدافع خلق ی.پ.گ در مورد حملات ارتش ترکیه به روستاهای مرزی کانتون کوبانی بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه:

"ارتش اشغالگر ترکیه که مدتیست حملاتش به مناطق شمال سوریه و روژاوا افزایش یافته است، در تلاش است تا با این حملات آرامش منطقه را بر هم بزند. تا بحال صدها کارشکنی اینچنینی رخ داده است، ارتش اشغالگر ترکیه در ۲٨ اکتبر روستاهای زومخار، چارخلی، سفتک و آشمی در شرق کوبانی را توپ باران کرده است. نیروهای ما فورا به این حملات پاسخ داده‌اند.

 

در نتیجه‌ی این حملات یک مبارز زخمی شد که به علت شدت جراحات به کاروان شهدا پیوست. این حملات ارتش ترکیه بدون دلیل و تنها با هدف بر هم زدن آرامش منطقه هستند.

در چنین شرایطی که ما با تمام نیرو در تلاشیم تا ترور داعش را از منطقه ریشه کن کنیم و با همین هدف در جبهه های جنگ در حال مبارزه هستیم، دولت اشغالگر ترکیه با این حملات بی دلیل به صورت غیر مستقیم با داعش همکاری می‌کند. ما یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که از مناطق ما بر ضد ارتش اشغالگر ترکیه هیچ حمله‌ای انجام نشده است و اهداف این حملات تنها بر هم زدن آرامش منطقه و همکاری [آشکار دولت ترکیه] با داعش است. اعلام می‌کنیم که هر شخص و گروهی به مواضع ما حمله کند، هیچ حمله‌ای بدون پاسخ نخواهد ماند و این حق ماست که با هر شیوه‌ای به دفاع از خود بپردازیم."