۱۰ تبهکار رژیم اشغالگر ترک در عفرین کشته شدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کردند که نیروهایشان در روز ۱٨ اکتبر ٢٠١٩ در منطقه‌ی شرا و شراوای عفرین علیه سربازان ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی انجام دادند که در نتیجه‌ی آن ۱۰ تبهکار دولت ترکیه کشته شدند.

   مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کرد، "در عملیات انتقامی نیروهایمان در ۱٨ اکتبر در عفرین، حداقل ١٠ سرباز و تبهکار ترکیه کشته شدند."

در بیانیه‌ی منتشر شده آمده است:

   "در چهارچوب سلسله عملیات انتقامی نیروهایمان در روز ۱٨ اکتبر در منطقه‌ی شراوا و شرای عفرین که علیه تبهکاران دولت ترکیه انجام شد، در روستاهای مریمین، انابکی و مالکی ازتوابع شرا نیروهایمان علیه ۲ مقر ارتش اشغالگر ترکیه عملیات انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات یک سرباز ترک کشته و ۳ سرباز نیز مجروح شدند و ۲ خودروی نظامی هم منهدم شد.

   در همان روز در روستای باسوتی و جبل احلام از توابع شراوا نیروهایمان از دو جهت علیه ایست و بازرسیهای تبهکاران ارتش ترکیه عملیاتی موثر انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات ۹ تبهکار اشغالگر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند. همچنین دو اتومبیل نظامی تویوتا و یک اتومبیل انتقال تبهکاران منهدم شدند.

   همچنین پس از آنکه نیروهایمان در این مناطق عملیات انجام دادند، ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش روستاهای شوارخا و مالکی از توابع شرا و روستاهای سوخانکی، بینی و آقیبی را به شدت توپ باران کردند و هواپیماهای جاسوسی در آسمان منطقه مشغول گشت‌زنی شدند."