بستگان شهدای خلیفان خطاب به پ.د.ک: هر غلطی که می‌خواهید بکنید، ما تنها پیکر شهیدایمان را می‌خواهیم

امروز تحصن در دروازه‌ی مرزی سیمالکا در ۷۵مین روز خود ادامه دارد. متحصنین خواهان تحویل پیکر شهدا توسط پ.د.ک هستند، اما در مقابل پ.د.ک دروازه‌ی فیشخاپور را نیز بست.

امروز هفتاد‌وپنجمین روز تحصن در دروازه سمالکا توسط گروهی از زنان شورای منطقه‌ی تل تمر و کنگره‌ی ستار ادامه دارد.

روز گذشته در محل برگزاری این آکسیون، ثمر خلیل به نمایندگی از زنان تل‌تمر و اعضای رهبری کنگره ستار گفت: دو ماه و نیم است ما خواهان تحویل پیکر گریلاهایمان هستیم، اما آنها فیشخاپور را بسته و تلاش می‌کنند به ما آسیب بزنند. ما فقط پیکر گریلاهای خود را می‌خواهیم. آن‌ها [پ.د.ک] هر غلطی می‌خواهد بکند، ما تسلیم نشده و بر درخواست خود اصرار داریم.

خانواده و بستگان دو گریلای شهید که در شب ۲۸ آگوست در کمین تبهکاران پ.د.ک در منطقه خلیفان شهید شدند، مدت ۷۴ روز است خواهان تحویل پیکر فرزندانشان هستند و تاکنون پ.د.ک به آنها پاسخی نداده است.

این دو شهید روژاوای کوردستان با نام‌های تولهلدان رامان و سردم جودی که ۳ گریلای دیگر نیز به همراه آنها شهید شدند، تا کنون هیچ کس نمی‌داند پیکر آنها کجاست.

اقشار مختلف مردم روژاوای کوردستان روزانه به دیدار تحصن‌کنندگان و خانواده شهدا رفته و از آنها پشتیبانی می کنند و همراه آنها می‌مانند. آنها با تقبیح اعمال پلید حزب بارزانی‌، خواستار تحویل پیکر این دو شهید هستند.

بستگان این دو شهید روژاوای کوردستان از ۵ اکتبر در دروازه مرزی میان روژاوای کوردستان و باشور کوردستان در تحصن هستند و خواستار تحویل پیکر شهدایشان می‌باشند.