دولت ترکیه در ماه فوریه در عفرین ۴ نفر را به قتل رسانده و ۲۷ نفر را نیز ربوده است

براساس گزارش‌ها دولت اشغال‌گر ترکیه همراه با تبهکارانش، فقط در ماه فوریه در عفرین ۴ نفر را به قتل رسانده و ۲۷ نفر را نیز ربوده و ۸۰۰ اصله درخت را نیز قطع کرده است.

دولت اشغال‌گر ترکیه و تبهکارانش که از سال ۲۰۱٨ عفرین را اشغال‌ کرده‌اند به طور مستمر جنایت‌هایی از جمله قتل، آدم‌ربایی، غارت طبیعت و آثار باستانی و تغییر دمگرافی انجام می‌دهد.

سازمان حقوق بشر عفرین-سوریه، گزارش خود در ماه فوریه در رابطه با جنایات دولت ترکیه در عفرین را منتشر کرد.

براساس این گزارش، اشغال‌گران در این ماه ۴ نفر را به قتل رسانده‌اند که ۲ تن از آن‌ها در پی حملات به شیرآوا و شهبا کشته شده‌اند و ۱ نفر نیز توسط ارتش ترکیه کشته شده و ۱ نفر نیز در پی قطع درختانش توسط دولت اشغال‌گر ترکیه، دق مرگ شده است.

سازمان حقوق بشر عفرین-سوریه به جنایت آدم‌ربایی اشاره کرده و اعلام نموده است: در ماه فوریه به طور کل ۲۷ نفر از جمله ۶ زن و کودک ربوده شده‌اند.

در رابطه با نسل‌کشی طبیعت این اطلاعات را منتشر کرده است: «در منطقه‌ی ماباتای بیش از ۲۰۰ اصله درخت زیتون قطع شده‌اند. در روستای بیک اوباسی‌ نیز ۶۰۰ اصله درخت گیلاس و در منطقه‌ی بلبل درخت‌های جنگل‌ها از ریشه بیرون کشیده شده‌اند.»

در این گزارش به تغییر دمگرافی اشاره شده است و در آن ذکر شده که توسط سازمان غزه در روستای کَفَر سفر و روستای کَفَر روبی توسط سازمان ید ال اَون، به ساخت پناهگاه برای افراد غیر بومی ادامه می‌دهند.

اشغال‌گران در ماه ژانویه نیز ۴ نفر را به قتل رسانده و بیش از ۵۰ نفر را ربوده بودند.