خودمدیریتی دمکراتیک: حمله ارتش اشغالگر ترک در چارچوب سیاست‌های قتل‌عام خلقمان است

خودمدیریتی شمال-شرق سوریه قتلعام در عین عیسی را محکوم کرده و اعلام کرد: حملات دولت اشغالگر ترک در چارچوب سیاست‌های قتل‌عام خلقمان است.

در رابطه با قتل‌عام دولت اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن، یک خانواده کورد در منطقه عین عیسی به قتل رسید. خودمدیریتی شمال-شرق سوریه در این باره بیانیه‌ای را منتشر کرد.

خودمدیریتی شمال-شرق سوریه در بیانیه‌ای حمله ارتش اشغالگر ترک به یک خانواده در عین عیسی را محکوم کرده و اعلام کرد: ما حمله دشمنانه ارتش اشغالگر ترک در ۴ ژوئیه را به غیر نظامیان منطقه عین عیسی محکوم می‌کنیم. در نتیجه این حمله چهار عضو خانواده زیدان خلف عیسی از اهالی روستای صفاویه در شرق عین عیسی به شهادت رسیده‌اند.

خودمدیریتی در بیانیه خود اعلام نمود که این حمله در چارچوب سیاستهای قتل‌عام ارتش ترک علیه خلق کورد صورت گرفته و در ادامه افزود: حمله ارتش ترک در چارچوب سیاستهای قتل‌عام خلقمان و همچنین نادیده گرفتن تمام ارزش‌های بین‌المللی است. خودمدیریتی از تمام سازمان‌های حقوقی، حقوق بشری، نهادها و مجامع بین‌المللی، نیروهای ائتلاف بین‌المللی و روسیه درخواست دخالت در این اقدامات را داشته و می‌خواهد که برای اقدامات دولت ترک علیه خلق کورد، مرزی گذاشته شود.