نیروهای رهایی‌بخش عفرین: ١٢ اشغالگر در عفرین، باب و اعزاز کشته شدند

مبارزان عفرین در مناطق اشغالی عفرین، باب و اعزاز سلسله‌ عملیات‌هایی را علیه ارتش غاصب ترک به انجام رساندند. در این عملیات‌های حداقل ١٢ اشغالگر از جمله ٣ نظامی ترک کشته شدند. همچنین ١۶ اشغالگر زخمی شده‌اند.

مرکز رسانه نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های انتقامی علیه اشغالگران در فاصله‌ی روزهای ٢٧ – ٣١ آگوست/ ۵- ٩ شهریور را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"٢٧ آگوست مقر اشغالگران وابسته به ترکیه در نزدیکی روستای داغلیباش منطقه باب هدف عملیات قرار گرفت. در نتیجه این عملیات ۵ اشغالگر کشته و ٣ اشغالگر زخمی شدند.

٢٩ آگوست در عملیاتی در عفرین اشغالی ٢ اشغالگر کشته شدند. همان روز علیه یکی از سردسته‌های گروهک مزدور جبهه الشامیه عملیاتی انفجاری به انجام رسید. در نتیجه این عملیات سرکرده تبهکاران و یک مزدور همراه وی کشته شدند و ٢ مزدور هم زخمی گردیدند. همان روز یک خودرو اشغالگران هدف حمله قرار گرفت.

٣٠ آگوست در محله اشرفیه عفرین اشغالی در پی عملیات نیروهایمان ٢ مزدور کشته و ۴ مزدور زخمی شدند.

٣١ آگوست در روستای حزوان از توابع باب علیه یک پایگاه ارتش ترک عملیاتی به انجام رسید. در نتیجه این عملیات ٣ نظامی ترک کشته و ۵ نظامی دیگر ترک زخمی شدند."

نیروهای رهایی‌بخش عفرین در پایان اعلام کرد که در مجموع عملیات‌های مذکور ١٢ اشغالگر از جمله ٣ نظامی ارتش ترک کشته و ١۶ اشغالگر هم زخمی شده‌اند.