نیروهای سوریه دمکراتیک: ۶ تبهکار داعش دستگیر شدند

مبارزان ق.س.د در عملیاتی در حسکه و دیرالزور ۶ تبهکار داعش را دستگیر کردند.

نیروهای سوریه دمکراتیک ق.س.د اعلام کردند، هشتم اکتبر یگان‌های ویژه با پشتیبانی نیروهای ائتلاف بین‌المللی در روستاهای شرق دیرالزور عملیاتی امنیتی را آغاز نمودند.

همچنین اشاره شده است: در این عملیات یک تبهکار داعش دستگیر شده است که در انتقال اسلحه، مواد منفجره و برنامه‌ریزی برای حمله علیه مراکز نظامی کار کرده است.

در همین اطلاعیه آمده است: در نهم اکتبر یگان‌هایمان در شهرک شفه در شرق دیرالزور ۴ عضو هسته‌های مخفی داعش را دستگیر کردند که یکی از آنها جزو سرکرده‌های تبهکاران بوده و تعدادی اسلحه، ابزار نظامی و مدارک و اسناد نیز به دست آمده است.

بر اساس اطلاعیه‌ی ق.س.د در روز ۱۲ اکتبر یگان‌های عملیاتی همراه با نیروهای ائتلاف بین‌المللی در دیرالزور عملیاتی را آغاز کرده‌اند که در نتیجه‌ی آن یکی از مسئولین انتقال پول برای بستگان اعضای دربند داعش در کمپ هول در اطراف شهرک هول با چندین مدرک و ابزار نظامی دستگیر شده است. این تبهکار با چندین خانه‌ی تروریستها در ارتباط بوده و خانواده‌های تبهکاران داعش را از کمپ خارج می‌نموده است.

در پایان اطلاعیه ق.س.د آمده است: این عملیات در چهارچوب تلاش‌های مداوم و مشترک میان نیروهای سوریه دمکراتیک و ائتلاف بین المللی در مناطق مختلف شمال و شرق سوریه با هدف شکست خانه‌های داعش و ممانعت از عملیات‌های تروریستی آنها که زندگی شهروندان و امنیت منطقه را تهدید می‌کند، آغاز شده است.