پیکر شهید شیرو کوبانی در مراسمی دسته جمعی به خاک سپرده شد

در کانتون فرات طی مراسمی دسته جمعی پیکر مبارز ق‌س‌د، شیرو کوبانی در آرامستان شهید دجله به خاک سپرده شد.

ساکنین کانتون فرات در مراسمی دسته جمعی پیکرمبارز ق‌س‌د شیرو کوبانی (ابراهیم حسن بوزو) که مورخ ۱۲ مارس در دیرالزور در حین عملیات پاکسازی باقیمانده مین‌های داعش، شهید شده بود را در آرامستان شهید دجله به خاک سپردند.

پس از این که مراسم با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام آغاز شد، مدیریت مجلس خانواده‌های شهدا در منطقه قینه، شیرین محمد هسی سخنرانی کرد. شیرین هسی عهد پیروی راه شهدا را دوباره کرد و گفت: «در هر وجب از این خاک، خون شهیدی ریخته شده است. ما به شهدای خود قول می‌دهیم که تا آخر از مبارزه آنان صیانت نماییم.»

سپس عضو شورای نظامی کوبانی زانا قهرو سخنرانی کرد و مشخص نمود که شهید شیرو برای دفاع و محافظت از خاک خود بی‌تردید و در برهه‌های سخت و دشوار مقاومت کرد و چنین ادامه داد: ‌«شهید شیرو دربرابر دشمن مرتجع تنها راه مقاومت را در بر گرفت. ما نیز تا پایان از میراث شهید شیرو صیانت خواهیم کرد.»

در پایان این مراسم مجلس خانواده‌های شهدا، مشخصات شهید را قرائت کردند و به خانواده‌اش تحویل دادند.  سپس ساکنین و اهالی به صورت دسته جمعی به سمت خیمه تسلیت در روستای قاسمیه واقع در غرب کوبانی حرکت کردند و به خانواده شهید تسلیت گفتند.