فرماندهی قرارگاه مرکزی از گریلاهای آواشین و تپه جودی تجلیل کرد

فرماندهی ن.پ.گ در پیامی به فرماندهان و شروان‌های عرصه آواشین و تپه جودی که علیه ارتش متجاوز ترک ایستادگی می‌کنند درود فرستاده و از عملیات‌های ثمربخش آنان علیه اشغالگران قدردانی کرد

فرماندهی قرارگاه مرکزی دفاع از خلق کوردستان (ن.پ.گ) در پیامی به فرماندهان و گریلاهای عرصه آواشین و تپه جودی از عملیات‌های موفقیت‌آمیز آنان علیه ارتش متجاوز ترکیه تجلیل به عمل آورد

در پیام فرماندهی ن.پ.گ آمده است:

" دولت ترک در دو سال اخیر به شیوه‌ای گسترده جنوب کوردستان را هدف حملات اشغالگرانه قرار داده است. برخودان حماسی گریلاهای آزادی کوردستان، عملی نمودن متد گریلای نوین، سطح عمل شیوه جنگ تیمی و تونل‌ها به بزرگترین مانع در مقابل اهداف دشمن مبدل شدند. گریلا با برخودان فدایی و عملکرد نیرومند جنگی خویش، همزمان نتایج مهمی را رقم زده است.

در این چارچوب عملیات تیم‌های سیار در ٨ سپتامبر در مام‌رشو آواشین با روحیه‌ی فدایی آپویی به انجام رسید، شیوه حمله پیروزمندانه با هدف تحمیل ضربه با متدهای نوین گریلاست. یگانی از اشغالگران تحت کنترل قرار گرفته و پس از آن از سه محور در عملیاتی هماهنگ ضربات نیرومند بر دشمن وارد شد، ٨ اشغالگر کشته شدند و بدون هیچ تلفاتی عملیات به نتیجه رسید. این یک پیروزی واجد ارزش است. این عملیات نشان داد زمانیکه به شیوه جنگ تیم‌های سیار به شیوه‌ای صحیح و با خلاقیت عمل شود چه نتیجه‌ای کسب می‌گردد. این عملیات که در انتقام خون شهیدان تپه سور که در حملات شیمیایی به شیوه‌ای ناجوانمردانه به شهادت رسیده بودند معنی بیشتری به این عملیات بخشید. نخست از تمامی تیم‌های سیار که در این عملیات جای گرفته و از فرماندهان و تمامی شروان‌هایی که در این عملیات رنج کشیده‌اند این پیروزی را تبریک می‌گوییم.

١١ سپتامبر در منطقه مقاومت تپه جودی، اشغالگرانی که درصدد ورود به تونل‌های جنگ بودند، ابتدا تحت کنترل قرار گرفته و سپس برای آنها کمین‌گذاری شد و با تاکتیک‌های انفجاری، تهاجمی و سوءقصد هدف حمله واقع شدند. این عملیات یک عملیات کاملا پیروزمندانه بود. این عملیات هماهنگ در تپه جودی از سوی تیم‌های سیار و تیم‌های تونل‌ها با تاکتیک نوین به شیوه‌ای حرفه‌ای به انجام رسید، نمونه‌ای خوب از جنگ هماهنگ است. به همین دلیل دیده شد زمانی که شیوه و متد نوین به درستی و خلاقانه به اجرا گذاشته شود نتیاج نیرومندی را کسب می‌کند. در این عملیات هماهنگ حداقل ١٢ اشغالگر از جمله یک درجه‌دار مجازات شدند. نام ١٠ اشغالگر آشکار شد و به اطلاع افکار عمومی رسید و یکبار دیگر درسی تاریخی به ارتش ترک داده شد. ارتش ترک و رسانه جنگ ویژه که از پنهان‌کاری تلفات خود شرم نمی‌کند تنها به کشته شدن ۴ نظامی خود اعتراف کردند، اما آشکار شد که نظامیان بسیاری کشته شدند و جنازه‌‌های آنان نیز در حملات ارتش ترکیه امحا گردیدند. به همین دلیل یکبار دیگر آشکار شد که ارتش ترک تحت فرمان طیب اردوغان و خلوصی آکار برای منافع خود، نه تنها به جنایت جنگی علیه گریلا دست زده و حملات ضدانسانی انجام می‌دهند؛ بلکه همزمان سربازان خود را بسوی مرگ روانه کرده و حتی از اجساد آنها هم حفاظت نمی‌کنند. فرماندهان و شروان‌های ما در منطقه مقاومت تپه جودی که این عملیات موفقیت‌آمیز را به انجام رساندند واقعیت جنگ را به همه نشان دادند و دروغ‌های دشمن را افشا کردند و نتیجه بزرگی را رقم زدند. بر این اساس به تمامی فرماندهان و شروان‌هایی که در این عملیات ایفای نقش نمودند بویژه به تیم‌های سیار و تیم‌های تونل‌ها تبریک می‌گوییم.

به این مناسبت در شخص هوالان آواشین و تپه جودی به تمامی همرزمانی که در کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس و کارزار انقلابی شهید ساواش مرعش جنگ خابور که با روحیه فدایی و فداکاری بزرگ می‌رزمند درود می‌فرستیم و برای آنان آرزوی موفقیت داریم."