ه‌پ‌گ یاد چَکژین آنوش را گرامی داشت

نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این گریلای شهید گفت: «ما به عنوان رفقایش قول می‌دهیم که مبارزات رفیق چَکژین آنوش را به پیروزی برسانیم.»

بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ به شرح زیر است:

«رفیق ما چَکژین آنوش، از مبارزان و قهرمانان جریان مقاومت تاریخی گریلاهای آزادی کوردستان و فرزند دلیر مردم منطقه سرحد ما، در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ به شهادت رسید.

رفیق ما چَکژین آنوش که فرهنگ مقاومت مردم سرحد ما را دریافت کرده بود و یاد و خاطره رفقایمان را که فداکارانه در راه آزادی مردم‌مان تا شهادت گام برداشتند را راهنمای خود ساخته بود، با قاطعیت و اراده فراوان صاحب یک مبارزه بی‌امان شد. رفیق ما چَکژین، مبارز ارزشمند حزب ما پ‌ک‌ک، که به طور خستگی‌ناپذیر مبارزه کرد و آزادی مردم ما را بیش از هر چیز در اولویت قرار داد، از ارائه مبارزه‌ای فدائیانه برای رسیدن به این هدف دریغ نکرد. رفیق ما که معتقد بود آزادی و پیروزی در کوردستان جز با ایثار و فداکاری میسر نمی‌شود، تا پای جان به این اعتقاد پایبند ماند.

این ضایعه را به همه میهن‌دوستان‌مان در منطقه بازید و مردم کوردستان، بویژه خانواده ارزشمند ایشان که مبارز ارزشمندی چون رفیق چَکژین را تربیت کردند و به مبارزات آزادیخواهی مردم ما تقدیم نمودند تسلیت می‌گوییم.

مشخصات رفیق ما چَکژین آنوش به شرح زیر است:

نام سازمانی: چَکژین آنوش

نام و نام خانوادگی: عدنان تَمَل

محل تولد: بازید

نام مادر و پدر: فاضله – مصطفی

تاریخ و محل شهادت: ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ / زاپ

*** ***

*** ***