عملیات انتقامی ه‌پ‌گ: دو اشغالگر مجازات شدند

نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) در متینا عملیاتی انجام داده و دو اشغالگر ترک را مجازات کرده و سه تن نیز مجروح شدند. ه‌پ‌گ اعلام کرد این عملیات برای انتقام رفقای ما که در منطقه مقاومتی تپه اورته با سلاح شیمیایی به شهادت رسیدند، انجام شده است.

بیانیه مرکز اطلاع رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ به شرح زیر است:

«در منطقه متینا

۳ فوریه ساعت ۱۰:۴۰ در منطقه مقاومتی تپه اورته زمانی که اشغالگران دور هم جمع شده بودند، با سلاح سنگین هدف قرار گرفتند. در این عملیات دو اشغالگر مجازات شده و سه اشغالگر نیز مجروح شدند. ارتش اشغالگر ترکیه فقط مرگ یک نظامی خود با نام قادر دینگیل را اعلام نموده  و سایر تلفات خود را پنهان نمود. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما برای انتقام رفقای ما که در منطقه مقاومتی تپه اورته با سلاح‌های شیمیایی و بمب‌های ممنوعه به شهادت رسیدند، انجام گرفت.

در منطقه خواکورک:

۴ فوریه ساعت ۱۴:۲۰ در تپه شهید حقی با سلاح سنگین اشغالگران هدف قرار گرفتند این عملیات توسط نیروهای یژا استار انجام گرفت.

حملات دولت اشغالگر ترکیه:

۲ و ۳ و ۴ فوریه در تپه‌ی زنگله و منطقه سِداره واقع در منطقه گاره ۲ بار، منطقه پرخه واقع در منطقه هفتانین ۲ بار، منطقه رودخانه لولان واقع در منطقه خواکورک ۱ بار، منطقه شهید ابراهیم واقع در منطقه زاپ یک بار و منطقه دَرگَله در منطقه متینا ۲ بار و در مجموع ۸ بار  توسط جنگنده‌ها بمباران شدند.