پلیس امنیت ایزدخان: رفیق ما شیرزاد شمو قاسم به شهادت رسید

پلیس امنیت ایزدخان اعلام کرد که امروز با نقشە طراحی شدە توسط رژیم ترک و حزب دمکرات کوردستان حمله ای علیه نیروهای آنها انجام شد که منجر به شهادت همرزمشان شیرزاد شمو قاسم شد....

 پلیس امنیت ایزدخان اعلام کرد که امروز با نقشە طراحی شدە توسط رژیم ترک و حزب دمکرات کوردستان حمله ای علیه نیروهای آنها انجام شد که منجر به شهادت همرزمشان شیرزاد شمو قاسم شد. پلیس امنیت اعلام کرد که آنها محافظ مردم خود هستند و اراده شنگال را به کسی تحویل نخواهند داد.

 نیروهای امنیتی ایزدخان در خصوص حمله هوایی صبح امروز به مرکز شنگال بیانیەای صادر کردند.

 بر اساس این بیانیه، ساعت ١١:٣٠ صبح روز ١ مارس، در مرکز شنگال حملەای به خودروی نیروهای امنیتی ایزدخان صورت گرفت. در این اطلاعیە آمده است: در این حمله رفیق ما در مدیریت امنیتی ایزدخان شیرزاد شمو قاسم به شهادت رسید.

 دربارە جزئیات این حملە ما اطلاعات گستردەای منتشر خواهیم کرد.  اما ما می دانیم که این حمله توسط دولت اشغالگر ترکیه و حزب دمکرات کوردستان طراحی شده و توسط خائنین و خودفروختەها انجام شده است.

 ابتدا به خانواده هوال شیرزاد و همه خلقمان تسلیت می گوییم.  ما اعلام میکنیم که حاضریم برای حفاظت از خلق خود، برای محافظت از ایزدخان هر گونه فداکاری لازم باشد بی درنگ آمادە فداکاری هستیم.

 ما از خلق و جوامع خود در شنگال می خواهیم که در برابر این حملات نسل کشی موضع محکمی اتخاذ کنند.  دشمنان ایزدخان می خواهند به حملە خود بر خلق ما ادامه دهند.  ما یک بار دیگر اعلام می کنیم که نیروهای امنیتی ایزدخان مدافع و محافظ خلق خود هستند و ما اراده خلق خود، اراده خودمدیریتی و آزاد شنگال را به هیچکس تسلیم نخواهیم کرد.