نیروهای مدافع خلق کوردستان: ۶ اشغالگر در للیکان کشته شدند

ه.پ.گ اعلام کرد که در نتیجه عملیات روز گذشته نیروهای گریلا در ارتفاعات للیکان منطقه خاکورک حداقل شش ارتشی رژیم اشغالگر ترکیه کشته شده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) با انتشار گزارشی از تداوم عملیات نیروهای گریلا علیه اشغالگران خبر داده است.

در گزارش آمده است:

"نیروهای ما رأس ساعت ١۵:١۵ روز ١٩ آوریل (٣١ فروردین) در چارچووب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نظامیان اشغالگر ارتش ترک مستقر در ارتفاعات للیکان را از فاصله‌ای نزدیک هدف قرار دادند. در این حمله مواضع و استحکامات دشمن آماج قرار داده شد. در این عملیات ۶ نظامی دشمن کشته شدند و یک دوربین مدار بسته منهدم شد. ارتش اشغالگر ترک شب‌هنگام با استفاده از هلی‌کوپتر سیکورسکی اجساد کشته و زخمی‌هایش را از منطقه خارج کرد. یگان عملیاتی ما در کمال سلامتی به محل انجام وظایف خویش بازگشت.

هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک به حملات هوای به مناطق حفاظت شده مدیا ادامه می‌دهند. در این چارچوب؛

ساعت ١٠ روز ١٧ آوریل جنگنده‌های رژیم اشغالگر ترک اطراف روستای دیرکی در بخش میروک واقع در منطقه گاری و عرصه مام‌رشو در آواشین را بمباران کردند.

ساعت ۴:٣٠ تا ۵:٣٠ بامداد امروز (٢٠ آوریل/ ١ اردیبهشت) هواپیماهای جنگنده تپه زرگلی و اطراف روستای بیپالان در قندیل را بمباران کردند.

در بمباران‌های مذکور آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."