پیام شادباش کنگره خلق به مناسبت ۴١مین سالروز تأسیس پ.ک.ک

دیوان ریاست مشترک کنگره خلق ۴١مین سالروز تأسیس حزب کارگران کوردستان را تبریک گفت

دیوان ریاست مشترک کنگره خلق در بیانیه‌ای مکتوب، ۴١مین سالروز تأسیس حزب کارگران کوردستان را به رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، خلق کورد و بشریت پیشرو شادباش گفته و یاد شهیدان راه آزادی را گرامیداشت.

کنگره خلق در بیانیه خود می‌گوید:"پ.ک.ک بزرگترین اثر رهبر آپو می‌باشد و همه زندگی خویش را وقف پیروزی پ.ک.ک نموده است. بزرگترین پیشرفت در تاریخ خلق کوردستان و بزرگترین تحول در زندگی خلق کوردستان با تأسیس پ.ک.ک محقق شده است.

تأسیس پ.ک.ک میلاد کوردهای آزاد است. با مبارزه پ.ک.ک، تاریخ تحریف شده خلق کوردستان اصلاح گردید.

خلق کوردستان قبل از آغاز مبارزه پ.ک.ک امید خویش را از کف داده بود. با رهبری رهبر آپو و پیشاهنگی پارادایم آزادی، اکنون خلق کورد به نقطه امید خلق‌های پیشرو منطقه و بشریت پیشرو مبدل شده است.

پ.ک.ک انقلاب زنان است. پارادایم اکولوژیک، دمکراتیک مبتنی بر آزادی زن طرح شده از سوی رهبر آپو، امروزه برای تمام زنان جهان و انسانیت پیشرو به نقطه امید زندگی آزاد بدل گشته و از اینرو ما نیز یاد و خاطره تمامی رفقای شهید زن را با احترام گرامی‌ می‌داریم.

دولت‌های اشغالگر به سبب دستاورهای جنبش آزادی به خلق‌های کوردستان حمله‌ کرده و خواهان جلوگیری از پیشرفت خلقمان هستند. ترس انقلاب کوردهای آزاد در دل اشغالگران رخنه کرده است. به همین دلیل حملاتی وحشیانه را بر خلق کورد و جنبش آزادی در پیش گرفته‌اند. ولیکن هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از انقلاب آزادی شود. رژیم‌های فاشیست و اشغالگر، آنانی که خواستار امحای خلق کورد هستند خود نابود خواهند شد.

دولت اشغالگر ترک با حملاتی که به خلق کوردستان انجام می‌دهد خواهان افزایش عمر حاکمیت خود است. خواستار نابودی دستاوردهای خلق کوردستان است. از اینرو به مناطق شمال- شرق سوریه حمله‌ور شده است. اما هدف دشمنان کوردها تنها روژاوا نیست. دولت‌های اشغالگر خواهان امحای تمامی موفقیت‌های خلق کوردستان هستند.

بنابراین لازم است که ما به عنوان خلق کوردستان، احزاب سیاسی، روشنفکران و سازمانهای مدنی در برابر حملات دولت فاشیست و اشغالگر ترک دوشادوش همدیگر مبارزه را شعله‌ورتر کنیم و از روژاوا صیانت به عمل آوریم. پیروزی انقلاب روژاوا برای خلق‌های کوردستان و خلق‌های منطقه پیروزی زندگی آزاد است. پیروزی روژاوا به فروپاشی فاشیستم دولت ترک می‌انجامد. فروپاشی فاشیسم دولت ترک، فروپاشی دیوارهای برپا شده علیه آزادی خلق‌های کوردستان و آزادی رهبر آپو می‌باشد.

در این راستا ما یکبار دیگر ۴١مین سالروز تأسیس حزب کارگران کوردستان را به خلق‌های کوردستان و دوستان خلق کورد شادباش می‌گوییم. در سال چهل‌و‌دوم، خلق کوردستان در داخل و خارج از میهن را به شعله‌ورتر کردن آتش مبارزه دعوت می‌کنیم."