یگان‌های مدافع روژهلات کوردستان: عملیات اشغالگری سپاه ایران ادامه دارد

ی.ر.ک اعلام کرد، سپاه ایران به عملیات خود ادامه داده و فقط روش خود را تغییر داده است و پهبادهای جاسوسی به طور مداوم در آسمان منطقه در حال گشتزنی هستند.

مرکز اطلاع‌رسانی یگانهای مدافع روژهلات کوردستان (ی.ر.ک) در رابطه با اشغالگرانه‌ی سپاه ایران در مناطق مرزی روژهلات کوردستان اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

اطلاعیه‌ی ی.ر.ک به شرح زیر می‌باشد:

"تحرکات اشغالگرانه‌ی سپاه ایران که از ۱۷ ژوئن/ ٢٨ خرداد آغاز شده بود هنوز هم ادامه دارد.

به افکار عمومی

عملیات در مناطق چلچمه و سلطان و دوبرا که از روز ۲۳ ژوئن در سلطان، دوبرا، شانشین، مزگوت میرزا، گلوران و کله با، با توپ و کاتیوشا ادامه دارد و با سلاح سنگین منطقه را بمباران کرده و سپس نیروهای خود را با هلی کوپتر در مناطق مرتفع و تپه‌ها مستقر کرده‌اند.

همچنین نیروی زیادی را که در مسجد و مدرسه‌ی روستای گوگجه و روستاهای اطراف مستقر کرده بودند را در منطقه پخش کرده و در بلندی‌ها مستقر می‌شوند و به طور گسترده به عملیات خود ادامه می‌دهند. آنها تعدادی از نیروهایشان را که داخل روستاها بوده عقب کشیده‌اند اما عملیات همچنان ادامه دارد و فقط روش خود را تغییر داده‌اند و به طور مداوم هواپیماهای جاسوسی در آسمان منطقه در حال گشت‌زنی هستند.

تعدادی از نیروهای دشمن نیز در «سلطان» و «دوبرا» جای گرفته‌اند و در گردنه‌ی «کله با» نیز پایگاهی درست کرده و در حال حاضر نیز با ده‌ها بولدزر در حال احداث جاده به ارتفاعات این منطقه هستند. همچنین ممنوعیت رفت و آمد برای اهالی منطقه همچنان ادامه دارد.

دشمن با تبلیغات کذب که گویا در حال انجام مانور نظامی در کوردستان است، به تحرکات اشغالگرانه در منطقه و عملیاتش ادامه می‌دهد.

در این مدت میان نیروهای گریلا و سپاه هیچ درگیری رخ نداده است و گریلا با حساسیت بسیار برخورد کرده است چون ممکن است تنشی گسترده در منطقه ایجاد شود."