ایران‌: تمام اهداف مورد اصابت قرار گرفتند، اسرائیل‌: ۹۹ درصد حملات دفع شد

فرماندهی نیروهای مسلح ایران اعلام کرد که تمام اهدافی که برعلیه اسرائیل معین شده بود مورد اصابت قرار گرفتند. اما اسرائیل مدعی است که ۹۹ درصد حملات را دفع کرده است.

فرماندهی نیروهای مسلح ایران روز یکشنبه گفت که حملات دیشب برعلیه اسرائیل به تمامی به نتایج مورد نظر رسیده‌اند.

به گفته مطبوعات ایران، فرمانده محمد باقری اعلام کرده است که مراکز شهری و اقتصادی هدف پهپادها و موشک‌ها نبوده‌اند و اعلام کرد که این عملیات‌: ‌«از دیشب حتی ساعات صبح با موفقیت انجام شده است و تمام اهداف مورد اصابت قرار گرفته‌اند.‌‌‌»

هشدار برای حمله

رئیس جمهور ایران، ابراهیم رئیسی هشدار دا که پس از حمله بی‌همتای دیشب، اگر اسرائیل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(بی‌پروا رفتار کند) برخورد کشورش ‌(شدیدتر) خواهد بود.

رئیسی در بیانیه مطبوعاتی خود، خوشحالی خود را بیان داشت و گفت‌: ‌«مهاجم مجازات شد» و همچنین ابراز داشت‌: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌«اگر رژیم صهیونیست و یا طرفدران آن بی‌پروا رفتار کنند،‌ یک برخورد مصصمانه‌تر و بسیار شدیدتر خواهند گرفت.»

اسرائیل‌‌: ۰۰ درصد حملات دفع شدند

به گفته اسرائیل نیز، سیستم پدافند هوایی آنان ۹۹ درصد حملات را دفع کرده است. سخنگوی ارتش اسرائیل، دریاسالار دانیل هاگاری روز یکشنبه در مصاحبه خود با تلویزیون‌ها کشورش گفته بود‌‌: ‌«حمله ایران دفع شده است.»

هاگاری گفت‌: ‌«ما ۹۹ درصد از حملات پهپادها و موشک‌هایی که برعلیه اسرائیل پرتاب شده بودند را دفع کردیم‌‌» و همچنین بیان داشت که ‌پهپادها و یا موشک‌ها «به خاک اسرائیل برخورد نکرده‌اند، تنها چند موشک بالستیک به پایگاه نیوایتم برخورد کرده‌اند و به صورت سطحی مورد هدف قرار گرفته است.‌» هاگاری گفت‌: ‌«این پایگاه هنوز به کار مشغول است و پیست برای پرواز و فرود استفاده می‌شود.»