عملیات‌ها برای ادای احترام به روز ایثارگری: ۵ اشغالگر مجازات شدند

نیروهای یژا استار برای ادای احترام به روز فداکاری ۳۰ ژوئن عملیاتی را در خاکورک انجام دادند. در حالی که ۵ سرباز اشغالگر ترک مجازات شدند، ۳ نفر مجروح شدند.

عملیات‌های گریلا

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) در خصوص عملیات‌های گریلا و حملات ارتش اشغالگر ترکیه بیانیه زیر را اعلام کرد:

«منطقه خاکورک؛

۲۲ ژوئن حملاتی از سوی ارتش اشغالگر ترکیه در منطقه شهید قهرمان آغاز شد. نیروهای ما اشغالگران را تحت کنترل درآوردند و در ساعت ۱۴:۰۰ با تاکتیک سابوتاژ به آنها ضربه زدند. در این عملیات ۴ اشغالگر مجازات و ۳ اشغالگر مجروح شدند. اشغالگران بمب‌های دودزا را به محل عملیات پرتاب کردند و کشته‌ها و مجروحان را خارج کردند. در ساعت ۱۴:۳۰ بار دیگر با تاکتیک سابوتاژ اشغالگران مورد هدف و اصابت دقیق قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجازات شد. این عملیات که در مجموع ۵ اشغالگر مجازات و ۳ اشغالگر مجروح شدند، توسط نیروهای یژا استار ما به منظور ادای احترام به روز ایثارگری ۳۰ ژوئن انجام شد.

۲۳ ژوئن ساعت ۲۳:۳۰ اشغالگران در منطقه شهید قهرمان با سلاح انفرادی مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

منطقه متینا؛

در ۲۳ ژوئن ساعت ۱۳:۰۰ اشغالگران در منطقه مقاومت درگله با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

در ۲۳ ژوئن ساعت ۲۱:۰۰ با سلاح‌های خودکار متوسط به تحرک بالگردها بر فراز منطقه ​​مداخله شد. پس از مداخله نیروهای یژا استار ما، بالگردها مجبور به دور شدن از منطقه شدند.

۲۴ ژوئن ساعت ۱۶:۴۰ اشغالگران در منطقه مقاومت گُلکا با سلاح‌های سنگین مورد هدف قرار گرفتند و ۱ کانتینر منهدم شد.

منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛

در ۲۴ ژوئن، ساعت ۱۱:۰۰، یک پهپاد حامل مواد منفجره متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم با سلاح انفرادی مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

در ۲۴ ژوئن در ساعت ۱۷:۴۵ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار متوسط مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

در ۲۴ ژوئن تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۴ بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

در ۲۴ ژوئن، تونل‌های جنگی ما در ناحیه مقاومت تپه جودی واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ دو بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در ۲۳ و ۲۴ ژوئن، منطقه تپه رشید در گاره ۲ بار؛ مناطق مقاومت شِلازه و سَره متینا در متینا ۳ بار؛ منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۱ بار؛ در مجموع ۶ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.»