ماک دوربین‌های تله‌ای را در آمد منهدم کرد

مبارزان آزادی کوردستان (ماک) گزارش دادند که در دو نقطه مختلف شهر آمد علیه دوربین‌های تله‌ای متعلق به دولت اشغالگر ترکیه عملیات انجام داده و آنها را منهدم کردند.

انهدام دوربین‌های تله‌ای

ماک در بیانیه‌ای مکتوب گفت: «در ۱۹ می دوربین‌های تله‌ای متعلق به ارتش اشغالگر در منطقه شهید رمزی آمد توسط مبارزان ما شناسایی شد. این تکنیک دشمن که در اراضی استتار و جاسازی شده بودند، هدف مبارزان ما قرار گرفتند. این وسایل فنی که در منطقه علیه گریلاهای آزادی جاسازی شده بودند، از سوی مبارزان ما منهدم شدند.»

جزئیات در خصوص عملیات دوم به شرح زیر است: «روز ۲۱ می مشخص شد که سربازان اشغالگر در حین عملیات در روستای زنگَسور منطقه شهید رمزی آمد، یک دستگاه دوربین تله‌ای قرار داده‌اند. مبارزان ما وارد عمل شدند و عملیاتی علیه این تکنیک ترتیب دادند که در میان درختان قرار داده بودند و هر موجود زنده و جسمی را که حرکت می‌کرد ثبت می‌کند. در نتیجه این عملیات این دوربین تله‌ای منهدم شد.»

ماک با بیان اینکه هدف دولت ترکیه که در برابر گریلاها ناموفق است، قرار دادن فناوری‌های جاسوسی مختلف به ویژه در مناطق گریلایی و تمام اراضی است، گفت: «ارتش اشغالگر ترکیه دوربین‌های تله‌ای، سنسورهای صوتی و حساس به حرکت را در اراضی جاسازی می‌کند تا منطقه و شعاع حرکتی گریلاهای آزادی محدود شود. مردم ما باید برای دفاع و حفاظت از فرزندان خود بسیج شوند. باید دانست که هر ضربه‌ای که به دشمن وارد می‌شود، هر تکنیکی که باید نابود شود، به گریلاهای قهرمان جان می‌دهد و میدان مبارزه ایجاد می‌کند. مردم ما باید از گریلاها دفاع کنند و به مبارزه علیه رژیم بپیوندند که هر روز از طریق رسانه‌های جنگ ویژه و اداره جنگ روانی به مردم دروغ می‌گوید که پ‌ک‌ک در کوه‌های باکور کوردستان و ترکیه به پایان رسیده است.

ما از همه مردم خود می‌خواهیم که در برابر این شگرد اشغالگران حساس و بسیج شوند. امروز روز دفاع از گریلا و آزادی در برابر رژیم آک‌پ-م‌ه‌پ است. امروز روز افزایش مقاومت در برابر انزوای مطلق علیه رهبر آپو است. امروز روز صیانت از اراده مردم در کوردستان در برابر فاشیسم است.»