اطلاعیه نیروهای سوریه دمکراتیک در مورد حمله دولت اشغالگر ترک و مزدورانش به عین‌عیسی

ق.س.د اعلام کرد که ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش در شامگاه ٢٣ مارس از محور روستای دبس در عین عیسی دست به حمله اشغالگرانه زده است و مبارزان ق.س.د پاسخ دندان‌شکنی را به مهاجمان داده‌اند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) در خصوص حمله ارتش اشغالگر ترک و مزدوران تحت فرمان آنکارا در سه‌شنبه شب (٢٣ مارس) اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه ق.س.د آمده است که حمله ارتش ترک و مزدورانش با شکست مواجه شده است و از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های مزدوران اطلاعی در دست نیست.

ق.س.د افزود که در جنگ و حملات هوایی اشغالگران به این منطقه ٧ مبارز به درجه شهادت رسیده‌اند. ق.س.د خاطرنشان کرد که ادعاهای منتشر شده در رسانه‌های جنگ ویژه رژیم ترک غیرواقعی می‌باشند و نباید کسی به آنان باور کند.

اطلاعیه ق.س.د به این شرح است:

"شامگاه ٢٣ مارس ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش از محور روستای دبس در عین‌ عیسی دست به حمله زدند. نیروهای ما به این حمله پاسخ دادند و جنگ سنگینی در اطراف این روستا روی داد. این حمله زمینی با شکست مواجه شد. پس از آن مزدوران اشغالگر با حملات توپخانه‌ای و پهپادهای منطقه را آماج حمله قرار دادند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است. ٧ رفیق ما در نتیجه حملات هوایی دشمن به شهادت رسیدند.

گزارش رسانه‌های جنگ ویژه رژیم ترک در مورد خسارات ما غیرواقعی می‌باشد."