ی.پ.گ: مقاومت را آوستا خابور نام می‌گذاریم

فرماندهی کل یگانهای مدافع خلق- ی.پ.گ به مناسبت عملیات فدایی آوستا خابور اعلام کرد "عفرین تا پیروزی به مقاومت ادامه می‌دهد و این مقاومت را آوستا خابور نام می‌گذاریم."

فرماندهی کل یگانهای مدافع خلق- ی.پ.گ به مناسبت عملیات فدایی آوستا خابور اعلام کرد "عفرین تا پیروزی به مقاومت ادامه می‌دهد و این مقاومت را آوستا خابور نام می‌گذاریم."

 

در این بیانیه آمده است: با خون شهیدان در مقابل اشغالگران بار دیگر داستان قهرمانی نوشته خواهد شد.

 

در بیانیه ی ی.پ.گ با گرامیداشت شهید اوستا خابور آمده است:

شهید اوستا خابور عضو یگانهای مدافع زنان و همچنین از اعضای یگانهای ضد ترور ی.ا.ت بود که در انجام وظیفه‌ی خود جسارت خاصی داشت و هرگز در انجام وظایفش کوتاهی نکرد و در نهایت با جان خود مانع از ورود تروریستهای اردوغان به داخل خاک عفرین شد.

 

با شهادت رفیق آوستا جنگ با اشغالگران وارد مرحله‌ی تازه‌ای شد، جنگی که با توطئه‌ی چندین کشور به خلق ما تحمیل شده است. این توطئه بر علیه خلق ما و بر علیه پروژه‌ی برادری خلق‌ها در سوریه است. اما امروز با شهادت آوستای قهرمان، مقاومت ما رنگی دیگر به خود گرفته و ما با روح فداکاری در مقابل تروریستان به پیروزی خواهیم رسید.

 

شهادت آوستا ما را بر آن داشت تا مقاومت و مبارزه‌ی خود را نیرومندتر کنیم و به همه ی جهانیان ثابت کنیم که ما فداییان واقعی آزادی هستیم. در این راه جان خود را برای آزادی فدا خواهیم کرد.

 

خلق ما در شمال سوریه خواهان زندگی آزاد و اداره امور خود هستند، ما نیروهای خود را با تکیه بر خلق خود ایجاد کردیم و دفاع مشروع را اساس کار خود قرار دادیم. اکنون نیز با یکی از نیرومندترین ارتشهای منطقه و تروریستان همدستش میجنگیم.

 

نیروهای مقاومتگر ما همراه با رفیق فدایی "آوستا خابور" حملات ارتش اشغالگر ترکیه و مزدورانش را در هم شکستند. دشمنان ما خارج از معیارهای اخلاقی و قانونی با سلاحهای سنگین به ما حمله کردند اما با مقاومت ما از پیشروی ناکام ماندند.

 

عفرین شهریست که درختانش با خون شهیدانی همانند اوستا آبیاری شده است. ما تا رسیدن به پیروزی مقاومت خواهیم کرد. همچون فرماندهی کل ی.پ.گ در عفرین پیمان می‌بندیم که آوستا خابور را همچون سمبل و روشنایی‌بخش راه خود در حمله بر دشمن قرار دهیم و هر کدام از مبارزان ما به فدایی خلق و خاک خود مبدل شود. تا آخرین نفس علیه تبهکاران ارتش تحت فرمان اردوغان و تبهکاران وی ایستادگی می‌کنیم و پیروزی خون شهدا را به خلق خود نوید می‌دهیم."