عملیات هماهنگ‌شده گریلا در متینا: ۶ اشغالگر مجازات شدند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ گزارش داد که نیروهای گریلا عملیاتی هماهنگ‌شده علیه ارتش اشغالگر ترکیه در منطقه متینا انجام داده و ۶ اشغالگر را مجازات کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) در بیانیه روزانه خود اعلام کرد که نیروهای اشغالگر در منطقه مقاومت تپه اورته در متینا توسط گریلاها تحت کنترل و به صورت هماهنگ هدف قرار گرفتند. بیان شد که جناح‌های اول و دوم عملیات به طور مؤثری مواضع اشغالگران را مورد اصابت قرار داده و ۶ اشغالگر را مجازات کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ جزئیات زیر را در مورد عملیات‌های گریلا و حملات دولت اشغالگر ترکیه ارائه کرد.

«۱. منطقه متینا؛

— در روز ۱۲ ژوئن، ساعت ۱۸:۳۰، یک عملیات هماهنگ‌شده گریلایی علیه اشغالگرانی که توسط نیروهای ما در منطقه مقاومت تپه اورته تحت کنترل قرار گرفته شدند، انجام شد. جناح اول عملیات؛ موضع سلاح سنگین A4 را با سلاح‌های خودکار انفرادی و متوسط ​​مورد هدف و به طور موثری مورد اصابت قرار داد. ۲ اشغالگر داخل موضع مجازات شدند، ۱ اسلحه A4 و ۱ موضع منهدم شد. همزمان یک موضع دیگر مورد هدف و اصابت قرار گرفت، ۲ اشغالگر مجازات شدند، ۱ نارنجک‌انداز و ۱ موضع منهدم شد. جناح دوم عملیات؛ به طور موثر اشغالگران را در موضع‌شان مورد هدف و حمله قرار داد. در اینجا نیز ۲ اشغالگر مجازات و ۱ موضع تخریب شد.

در مجموع در این عملیات؛ ۶ اشغالگر مجازات شدند، ۱ قبضه اسلحه سنگین A4، ۱ نارنجک‌انداز و ۳ موضع منهدم شد.

۲. حملات انجام شده توسط ارتش اشغالگر ترکیه؛

— در روزهای ۱۳ و ۱۴ ژوئن، منطقه سنینه در خاکورک ۱ بار، منطقه دَریه هرچه، گوزه و گره از توابع گاره ۳ بار؛ منطقه کانی بیه در هفتانین ۲ بار؛ منطقه مقاومت سَره متینا واقع در متینا۱ بار؛ در مجموع ۷ بار با هواپیماهای جنگی بمباران شد.»