اهالی عفرین پیکر جانباختگان حملات اخیر را به خاک سپردند

اهالی عفرین از روز گذشته تا امروز با برگزاری مراسمی پیکر مبارزان جانباخته‌ یگانهای مدافع خلق و مدافع زنان که‌ در جریان نبرد با نظامیان اشغالگر ترکیه جانباخته‌اند را به‌ خاک سپردند

اهالی عفرین از روز گذشتە تا امروز با برگزاری مراسمی پیکر مبارزان جانباختە یگانهای مدافع خلق و مدافع زنان کە در جریان نبرد با نظامیان اشغالگر ترکیە جانباختەاند را بە خاک سپردند

 

شمار قابل توجهی از اهالی عفرین با برگزاری مراسمی پیکر مبارزان جانباختە "ی.پ.گ" و"ی.پ.ژ" کە در جریان دفاع از عفرین جانباختند را بە خاک سپردند.

 

یکی از حاضران در مراسم در حالی کە تابوت یکی از جانباختگان را بر دوش دارد می گوید، باید اعتراضات بە تجاوز آشکار رژیم ترکیە و تبهکاران وابستە بە آن بە عفرین ادامە داشتە باشد. باید انتقام خون همە شهیدان از اردوغان گرفتە شود و همە دنیا باید بداند کە مردم عفرین اجازە نخواهند داد شهرشان بە دست اشغالگران بیافتد.

 

مراسم خاکسپاری تعدادی دیگر از جانباختگان ی.پ.گ و ی.پ.ژ نیز روز سه‌شنبه برگزار شد.

 

پدری در حالی کە پیکر فرزند جانباختە خود را بە خاک می سپرد رو بە مردم حاضر در محل می‌گوید برای فرزندان شهید خود اشک نریزید بلکە هلهلە کنید. بگذارید دشمنان بدانند کە مردم عفرین از این حملات ترسی ندارند و هرگز تسلیم نخواهند شد.

 

یکی از زنان حاضر در مراسم هم می‌گوید باید همە دنیا بداند کە عفرین بە گورستان نظامیان ترکیە بدل خواهد شد.

 

جوان خشمگین دیگری کە تابوت برادر خود را حمل می کرد با اشارە بە همکاری شاخەهای القاعده و رژیم ترکیە در حملە بە عفرین می‌گوید در برابر این حملات و کشتار مردم بی دفاع منطقە سکوت نخواهند کرد و انتقام خون شهیدان را از ترکیە پس می گیرند.