افشای جزئیات دیدار عنصر بدنام پ.د.ک علی عونی با خلوصی آکار

توطئه‌ی جدید ارتش اشغالگر ترکیه و پ.د.ک آشکار می‌شود که خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه و علی عونی عضو رهبری پ.د.ک سرپرستی آن را به‌عهده دارند.

خبرگزاری مزوپتامیا در گزارشی از زبان یک منبع ویژه آشکار نموده ‌است که خلوصی آکار وزیر دفاع دولت ترکیه در آخرین دیدار خود از مناطق مرزی با علی عونی عضو رهبری پ.د.ک و از بدنام‌ترین مسئولین پ.د.ک دیدار کرده ‌است.

این خبرگزاری آشکار نموده‌ است، در این دیدارها تصمیم گرفته شده ‌است که مقرها و پادگان‌های نظامی که برای ارتش ترک آماده شدند و پیش‌تر نیروهای ویژه پ.د.ک در آن مستقر بودند، از این به بعد اعضای "تیم خنجر" که یک تیم مزدور وابسته به دولت ترکیه است به همراه گردان ۴ وابسته به پ.د.ک به‌صورت مشترک در آن‌جا مستقر شوند.

مزوپتامیا اسامی بخشی از فرماندهان پ.د.ک و مزدوران ارتش ترکیه را منتشر کرده‌است که با وزیر دفاع ترکیه دیدار نموده‌اند که عبارت‌اند از :محمد فاضل محمد یکی از مسئولین گردان ۴ و فرمانده مقر تپه خاک حیدان در بیگوفا، مقدم حاجی زبیر بابات عضو تیم خنجر، محمد صبری بنک، حاجی بنک، احسان کنعان اوغلو، ادیب بابات، سلیمان بینم و لقمان بنک.

براساس همین گزارش این گروه‌ها در چهارچوب توطئه مشترک خلوصی آکار و علی عونی در مناطق بیگوفا، نیروه و زاویته تحت عنوان نیروهای ویژه پ.د.ک فعالیت خواهند کرد.