باید اندیشه‌ی رهبر آپو در همه‌جا فراگیر شود

دخیل خودیدا جوان ایزدی گفت؛ در سال ۲۰۱۴ با فکر و فلسفه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان نجات داده شدند و افزود: ما خود را با اندیشه‌های رهبر آپو آگاه کرده و با آن خود را پرورش می‌دهیم.

دولت اشغالگر ترکیه ۲۴ سال است که رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را زندانی کرده و در انزوای شدید قرار داده است و اجازه ملاقات او با وکلاء و خانواده‌اش را نمی‌دهد.

یک جوان ایزدی به‌نام دخیل خودیدا؛ سکوت سازمان‌های بین‌المللی علیه زندان و منزوی‌سازی رهبر آپو را محکوم کرد و گفت: ما تحت هر شرایطی با رهبرمان خواهیم بود که در سال ۲۰۱۴ با فکر و فلسفه او از نسل‌کشی و تهاجم داعش نجات یافتیم. ما به‌عنوان جوانان ایزدی از همه می‌خواهیم که موضع داشته باشند و انزوای تحمیل شده بر رهبر آپو را بشکنند. زیرا ۲۴ سال است میلیونها نفر دور از رهبرشان هستند. هرچند اندیشه و افکار او درمیان ماست؛ اما می‌خواهیم جسما هم در میان ما باشد. ما حالا با اندیشه و فلسفه رهبر آپو سرپاییم. ما با افکار رهبر آپو خود را ساخته‌ایم و این آگاهی را بهم منتقل می‌کنیم. ما در تمام سطوح زندگی‌مان با فلسفه رهبر آپو جلو می‌رویم.

خودیدا به نزدیک شدن به روز تولد رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان اشاره کرد و از نهادهای مستقل خواست تا باهم برای تولد رهبر آپو در ۴ آوریل درخت بکارند و در همه‌جا اقدام به کاشتن نهال کنند تا همه‌جا مانند فکر و فلسفه رهبر آپو سبز و زیبا شود. او افزود: ما هرسال تولد رهبر آپو در روز ۴ آوریل را جشن می‌گیریم و آن را تولد خودمان می‌دانیم.