تبهکاران ترکیه در حلب به نیروهای رژیم سوریه حمله کردند

​​​​​​​تبهکارانی که دولت ترکیه در آستانه و سوچی ضامنشان شده بود عصر دیروز به مواضع رژیم سوریه در محلات غرب حلب حمله کردند. گفته می‌شود در منطقه جنگ سختی در جریان است

تبهکاران دولت ترکیه در ادلب عصر دیروز به موضع رژیم سوریه در غرب حلب حمله کردند.

 

بر اساس اطلاعات رسیده از منابع محلی، گروههای تبهکار دولت ترکیه با نام ارتش آزاد سوریه جیش الوطنی، گرد هم جمع شده‌اند. سپس از جانب جمعیت زهران و بحوس لیمی به سنگرهای نیروهای رژیم سوریه حمله کرده‌اند.

 

در این درگیری هر دو طرف از سلاح سنگین استفاده کرده‌اند. اما اطلاعی از میزان خسارات این درگیریها در دست نیست. درگیریها به صورت پراکنده ادامه دارد.

 

گروه تبهکاران جیش الوطنی دولت ترکیه با سرپرستی تبهکاران سلطان مراد تشکیل شده است. این در حالیست که اشغالگران ترکیه و این گروه تبهکار در عفرین از دیروز به مواضع تبهکاران احرارالشرقیه حمله کرده‌اند و قصد تصفیه‌ی این گروه را دارند.

 

در شهر عفرین وضعیت اضطراری اعلام شده است و هر گونه رفت و آمد شهروندان ممنوع شده است. هواپیماهای ارتش اشغالگر ترک در آسمان عفرین در حال پروازند. روز گذشته درگیری در محلات اشرفیه، محمودیه، ولات، کوچه حال، میدان کاوه و منطقه‌ی صنعتی عفرین در جریان بوده است و تعدادی از تبهکاران هر دو طرف کشته شده‌اند.