تبهکاران درخت‌های زیتون عفرین اشغالی را پس از قطع کردن به ترکیه می‌برند

جنایات رژیم سفاک ترکیه و تبهکاران وی در عفرین تنها به ساکنان این منطقه روژاوا محدود نمی‌شود. شواهد نشان می‌دهند که تبهکاران هم‌قسم با دیکتاتور ترکیه درختان زیتون عفرین را قطع کرده و آنها را به ترکیه منتقل می‌کنند

جنایات رژیم سفاک ترکیه و تبهکاران وی در عفرین تنها به شهروندان واقعی این منطقه روژاوا محدود نمی‌شود. شواهد نشان می‌دهند که تبهکاران هم‌قسم با دیکتاتور ترکیه درختان زیتون عفرین را قطع کرده و آنها را به ترکیه منتقل می‌کنند

 

اشغال عفرین از سوی رژیم غاصب ترکیه با همکاری روسیه-ناتو و ایران همچنان ادامه دارد. رژیم ترکیه برای نابودی خلق‌های ساکن در عفرین و تغییر بافت فرهنگی و اجتماعی در آن به هر جنایتی دست می‌برد. گزارش‌ها از تداوم غارت منابع طبیعی، آثار تاریخی و ثروت‌های عفرین از سوی ترکیه و دارو دسته‌‌اش حکایت دارد.

 

بنابر گفته شاهدان عینی تبهکاران گروهک سلطان مراد تحت امر سازمان جاسوسی میت-ترکیه درخت‌های زیتون عفرین را پس از قطع کردن با همکاری ارتش ترکیه به این کشور منتقل می‌کنند.

 

این گروهک تروریستی تنها در روز گذشته ۶٨ اصله درخت چندین ساله زیتون را پس از قطع کردن در روستای شیخ هوروس بخش بلبله-عفرین به ترکیه منتقل کرده‌اند.