ربودن ١٧ شهروند عفرین در دو روز

ربودن شهروندان عفرین توسط سربازان رژیم اشغالگر ترک و تبهکارانشان ادامه دارد. گزارش‌ها حاکی از ربودن پنج هم‌میهن دیگر است. به این ترتیب در ١٨ روز گذشته دست‌کم ٩۴ غیرنظامی عفرین از سوی تروریست‌های رژیم اردوغان تبهکار در عفرین اشغالی ربوده شده‌اند.

   بر پایه‌ی گزارش منابع آگاه محلی چهار روستایی اهل روستای سنر در بخش شیا از سوی ارتش ترک و تبهکاران آنکارا ربوده ‌شده‌اند.

   اسامی ربوده‌شدگان محمد حنان اشوانی، حسن احمد سورو، عبدو محمد احمد و کمال خلیل محمود احراز شده است.

   چند روز پیش احمد مصطفی جنید در بخش جندرس ربوده شد و تا کنون از سرنوشت وی خبری در دست نیست.

​​​​​​​   همچنین یکماه و نیم پیش در همین منطقه حسین علی حسن توسط تبهکاران وابسته به اردوغان ربوده شد و از سرنوشت او هم اطلاعی کسب نشده است.

​​​​​​​   تبهکاران وابسته به آنکارا روز ١٧ سپتامبر در یورش به روستای سنر بخش شیا در عفرین چهار غیرنظامی را با خود بردند. در همین روز محمد شیخ سعید اهل روستای شیخوتکا بخش مباتا توسط تبهکاران ربوده شد.

​​​​​​​   روز ١۶ سپتامبر ٧ غیرنظامی از جمله یک زن ساکن روستاهای حومه بخش جندرس و بخش شیا توسط تروریست‌های وابسته به دولت ترکیه ربوده شدند. از محل نگهداری و سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

​​​​​​​   حمله ترکیه و تروریست‌هایش به غیرنظامیان عفرین در ماههای اخیر افزایش یافته است. از آغاز ژوئیه تا کنون صدها شهروند ربوده شده‌اند. بنابر آمار ارائه شده از سوی سازمان‌های ذیربط در ماههای ژوئیه و آگوست بالغ بر ۵٠٠ غیرنظامی عفرین ربوده شده‌اند.